۰
اطلاعیه دفتر دکتر احمدی نژاد:

برخلاف فتوای رهبر معظم انقلاب عمل شده است/ از حقوق بقایی دفاع خواهیم نمود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۶
برخلاف فتوای رهبر معظم انقلاب عمل شده است/ از حقوق بقایی دفاع خواهیم نمود
دفتر دکتر محمود احمدی نژاد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد رییس جمهور دوره های نهم و دهم، براساس مبانی اخلاقی و انسانی، دفاع از حق و حقیقت را وظیفه خود می داند و به طور قاطع از پاکی، پاکدستی و حقانیت جناب آقای بقایی تا آخر دفاع خواهد کرد. متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت بزرگوار ایران
با سلام و آرزوی سلامتی، عزت و موفقیت آحاد مردم فهیم و خبیر ایران عزیز، در ارتباط با دستگیری جناب آقای حمید بقایی معاون محترم اجرایی رئیس جمهور در دولت دهم، نکاتی را به شرح زیر اعلام می دارد:
۱- جناب آقای بقایی فردی مومن، انقلابی و کاملا پاکدست است و در تمام عمر پر برکت خود، خدمتگزاری صدیق و بی منت برای کشور، مردم و انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.
۲- مقایسه نحوه برخورد با ایشان و دیگران نشان دهنده آن است که رفتار با آقای بقایی تا چه میزان از ضوابط و مبانی حقوقی برخوردار بوده است.
برخلاف فتوی صریح مقام معظم رهبری و قوانین و مقررات حاکم، یک مقام مسئول در مصاحبه مطبوعاتی از فردی دستگیر شده نام می برد و علاوه بر آن از بیان اتهام وی اجتناب می کند و فرصت طلبان با استفاده از شرایط، انواع اتهامات کذب و ناجوانمردانه را نثار کسی می کنند که در حبس است و امکان پاسخگویی و دفاع از خود را ندارد در حالی که مستند به مبانی حقوقی و اخلاقی در فرایند اطلاع رسانی، باید عکس آن عمل شود.
۳- لازم به تاکید نیست که مسئولیت حفظ سلامت آقای بقایی و فراهم آوردن فرصت بایسته و شایسته برای استفاده ایشان از تمامی حقوق قانونی و شهروندی خود، بر عهده مسئولین ذیربط است.
۴- رئیس جمهور دوره های نهم و دهم بر اساس مبانی اخلاقی و انسانی، دفاع از حق و حقیقت را وظیفه خود می داند و بطور قاطع از پاکی، پاکدستی و حقانیت جناب آقای بقایی تا آخر دفاع خواهد کرد.
از خداوند منان سلامتی و عزت ملت ایران و رهبری معظم انقلاب و توفیق همگان را در جلب رضای الهی و رعایت قوانین و حقوق مردم از سوی مسئولین ذیربط را مسئلت داریم.
مرجع : میدان72
کد مطلب : ۴۵۰۲۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.