۱

امام خامنه‌ای تهدیدات دشمنان علیه ایران را به فرصت تبدیل کرد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۴
امام خامنه‌ای تهدیدات دشمنان علیه ایران را به فرصت تبدیل کرد
شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد؛ سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در کنفرانس تجدد و اجتهاد در اندیشه های آیت الله خامنه ای، ایشان را مرجع تقلیدی دانست که میلیون ها مسلمان در همه امور زندگی و فقهی به ایشان مراجعه می کنند.

وی گفت: امام خامنه‌ای احاطه علمی گسترده ای مانند فقه، اصول، زبان عربی دارد و این را از طریق فتواها و دروس ها و بحث های عمیق او با علما می دانیم. جایگاه امام خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی مستلزم شروطی است که شایستگی در راس آن ها قرار دارد.

وی افزود امام خامنه ای از زمان رحلت امام خمینی (ره) مسئولیت رهبری جمهوری اسلامی را به بهترین شکل به عهده دارد.


دبیرکل حزب‌الله افزود؛ امام خامنه ای توانست اغلب تهدیدات دشمنان علیه ایران را به فرصت تبدیل کند تا اینکه ایران امروز به یک قدرت بزرگ در منطقه تبدیل شده است.

نصرالله تاکید کرد؛ رهبری در جهان مانند امام خامنه ای وجود ندارد که به اقشار امت تا این اندازه اهمیت بدهد. جایگاه امام خامنه ای به عنوان رهبر به ایشان این امکان را می دهد که از همه اطلاعات آگاهی داشته باشند.

وی افزود امام خامنه ای فقیه است و در بالاترین درجه های فقه قرار دارد و از قدرت و توانایی درک متون دینی برخوردار است. کسانی که کتاب های امام خامنه ای را مطالعه کرده باشند و از دیدارهای فرهنگی ایشان مطلع باشند متوجه می شوند که ایشان اندیشمند بزرگی است.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۴۵۰۲۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.