۱

واکنش‌ آمریکا به جاسوسی‎ اسرائیل از مذاکرات

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۲
واکنش‌ آمریکا به جاسوسی‎ اسرائیل از مذاکرات
جف راتکه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره گزارش منتشر شده مبنی بر جاسوسی اینترنتی صهیونیست ها از هتل های محل مذاکرات هسته ای با ایران گفت: بدون این که بخواهیم وارد جزییات این گزارش شویم،به طور کلی می توانم بگویم ما مطمئنا گام هایی برداشته‌ایم تا جزییات محرمانه مذاکرات پشت درهای بسته باقی بماند.

وی که چندین بار از سوی خبرنگاران در این‌باره مورد سوال قرار گرفت افزود: ما توجه دقیقی به این اقدامات داریم و گام‌های متنوعی بر می‌داریم، من بیش از این توضیحی ندارم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین درباره تمدید رایزنی‌های دی میستورا در ژنو گفت:ما مطمئنا از تلاش های دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل در امورسوریه برای این رایزنی ها حمایت می کنیم.این رایزنی است و گفتگوهای مستقیم نیست.ما کاملا از تلاش های او حمایت می کنیم و معتقدیم راه حل سیاسی تنها راه حل ممکن برای اوضاع در سوریه است و به همین جهت در کنار او هستیم و هر کمکی که بتوانیم ارائه می دهیم.وی در حال رایزنی با طرف ها است.ما نیز با وی رایزنی داشته ایم.ما در این زمینه مشارکت داشته ایم اما تمرکز بر روی طرف ها در سوریه است.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۴۵۰۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.