۰

خانواده ناصر حجازی خواستار اجاره باشگاه استقلال

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۳
خانواده ناصر حجازی خواستار اجاره باشگاه استقلال
هرچند در چهار مرحله از فروش سهام باشگاه استقلال در سازمان خصوصی‌سازی، برند این باشگاه تهرانی کم مشتری بود اما به نظر می‌رسد مشتری بیشتری جهت اجاره کردن، نسبت به باشگاه پرسپولیس دارد.

در این رابطه و بعد از شرکتی صنعتی، درخواست مدیر عامل باشگاه دی استرادا و نهایتا ورود یک بانک خصوصی به بحث اجاره باشگاه استقلال، این بار یک مشتری جدی وارد معرکه شده که به نظر می‌رسد از پشتوانه مردمی بالایی هم برخوردار بوده و پر سر و صداتر از همه مشتری‌های قبلی باشد.

نامه حجازی

بر همین اساس خانواده ناصر حجازی با پشتوانه شرکتی قوی مالی، نامه‌ای را برای محمود گودرزی وزیر و نصرالله سجادی نماینده وزیر ورزش و جوانان در امر واگذاری سهام دو باشگاه سرخابی‌ها، تنظیم کرده‌اند و اگر مشکلی پیش نیاید همین امروز آن را به دست مسئولان وزارت ورزش خواهند رساند.

این حرکت شاید پرسرو صداتر از سه مشتری قبلی پیگیری شود و وزارت ورزش نتواند نسبت به آن سکوت کند.

در متن نامه خانواده حجازی که به امضای آتیلا رسیده، آمده است:" به پشتوانه شرکتی معتبر و به مدت سه سال خواهان اجاره باشگاه استقلال هستیم."

البته با توجه به سفر آتیلا حجازی به خارج از کشور، سعید رمضانی و امیر رفیعی نماینده مذاکرات مالی و استراتژیک با وزارت ورزش و جوانان در این خصوص هستند.

مرجع : مهر
کد مطلب : ۴۵۳۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.