۰

قوه قضائیه جزئیات اتهامات مهدی هاشمی را منتشر کند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۴
قوه قضائیه جزئیات اتهامات مهدی هاشمی را منتشر کند
حمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص پرونده مهدی هاشمی و محکومیت وی اظهار داشت: اقدام قوه قضائیه در خصوص محاکمه و صدور حکم علیه مهدی هاشمی امر واجبی بود که شرایط امروز جامعه این مسئله مهم را مطالبه می‌کرد، باید قبول کنیم که باید همه در برابر قانون برابرباشند و هیچ کس برای خود مصونیتی در نظر نگیرد.

وی در ادامه گفت: یکی از نکات بسیار مهمی که باید به پرونده مهدی هاشمی توجه شود، حکم صادره است که باید درکنار آن جزئیات اتهامات نیز منتشر و اعلام عمومی شود، زیرا باید مشخص شود مهدی هاشمی برای کدام جرم به این مجازات محکوم شده است.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: متاسفانه یکی از مهمترین جرم‌های مهدی هاشمی تحریک و ترغیب دشمن به ویژه آمریکا برای تشدید تحریم های اقتصادی علیه مردم ایران بوده است که باید با بررسی جزئیات اتهامات مشخص شود اولا این موضوع مورد رسیدگی قرار گرفته است یا خیر و ثانیا در محکومیت مهدی هاشمی این مسئله لحاظ شده است یا خبر.

قدیری ابیانه در خصوص فشارهای زیاد بر قوه قضاییه در خصوص تخفیف به مهدی هاشمی تاکید کرد: اقدام دستگاه قضا امری پسندیده و بسیار مطلوب جامعه بود، قوه قضائیه تحت فشار شدید برای تخفیف مجازات مهدی هاشمی قرار داشت و از طرفی افکار عمومی قوه قضاییه را تحت فشار قرار داده که مهدی هاشمی همانند دیگر مجرمان مورد محاکمه قرار بگیرد، لذا باید از قوه قضاییه در خصوص این پیگیری تشکر کرد که در این رابطه به خوبی اقدام کرده است.
کد مطلب : ۴۵۵۵۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.