۰

چگونگی پیگیری وضعیت کارت طرح ترافیک

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۷
حسین مهری مدیرعامل شرکت پست با اشاره به علت تاخیر در تحویل بسته‌ها و نامه‌ها به مشترکان اظهار کرد: شرکت پست مرسولاتی همچون کارت طرح ترافیک،‌گذرنامه و کارت سوخت و ... که از سوی ارگان‌ها با سازمان‌های دیگر تحویل می‌گیرد، باید بین ۲۴تا۳۶ ساعت به دست مشترکان برساند و اگر در مجموعه پست بماند علاوه بر این که هزینه به دنبال دارد باعث عدم رضایت مردم نیز می‌شود.

وی افزود: تاخیر در ارسال مرسوله‌ها در اغلب موارد به دلیل مسائلی مانند عدم درج آدرس درست، عدم درج شماره تماس، عدم مطابقت کد پستی با آدرس محل تحویل است که به همین دلیل بسته به شرکت پست بازگردانده می‌شود.

مهری در ادامه به میزان برگشت کارت طرح ترافیک به شرکت پست اشاره کرد و گفت: تا پایان اردیبهشت ماه حدود ۳۶ هزا رو ۳۹۸ کارت طرح ترافیک به اداره پست تحویل شد که تنها حدود هزار و ۳۰۰کارت به شرکت پست برگشت خورده است.

وی در پایان به چگونگی پیگیری کارت طرح ترافیک اشاره کرد و گفت: این افراد براساس کد پیگیری می‌تواند از طریق سایت شرکت پست به آدرس post.ir از سرنوشت کارت خود باخبر شوند اما اگر همچنان در خصوص دریافت مرسوله‌های خود مشکلی دارد می‌توانند این مساله را از طریق شماره تماس ۸۸۴۴۷۰۰۰۰ پیگیری کنند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۴۵۹۵۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.