۳
۳

فشن مُد بازیگران زن به اسم حافظ و فرهنگ؟!/ تصاویر

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۱
مراسم جشن حافظ شب گذشته در حالی در تالار وزارت کشور برگزار شد که حضور زننده برخی از بازیگران زن سینما در این مراسم بسیار تاسف انگیز بود.
 
در این مراسم از تعدادی چهره های برتر سینما و تلویزیون از نظر هیئت داوران تقدیر به عمل آمد اما حضور زننده بازیگران زن در این مراسم ضعف اصلی و بزرگ این مراسم بود که باعث ترویج و گسترش بی فرهنگی در جامعه است در حالی که میتوانست به یک مراسم مروج فرهنگ تبدیل شود.
 
این برنامه که میتوانست محفلی برای معرفی فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد با حضور زننده برخی از بازیگران زن که وضع بسیار نا مناسب و مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی داشتند به مراسمی شبیه به مراسم فشن مد و لباس تبدیل شد تا بازیگران زن با هر نوع پوششی در این مراسم حضور پیدا کرده و خود نمایی کنند و فرهنگ غربی که در آنها نفوذ کرده است را به نمایش بگذارند.
 
پوشیدن ساپورت و لباس های بدن نما ، آرایش های غلیظ و بی فرهنگی برخی از بازیگران زن و خودنمایی کردن آنها و تبدیل کردن این مراسم به یک مراسم فشن مد و لباس غربی از دست آورد های این جشن به اصطلاح فرهنگی بود.
 
پوشش و حجاب و عفاف و حفظ حریم زنان و ارزش ها در فرهنگ ایرانی و اسلامی یک اصل است که باید همه به آن احترام بگذارند بخصوص افرادی مثل بازیگران که در جامعه امروز ایران ما یک الگو هستند و باید با پوشش و وضع مناسب در انظار عمومی حضور پیدا کنند نه اینکه با بدترین وضع زننده و با آلگو برداری از فرهنگ منحط غرب حاضر شوند.
 
لازم به ذکر است که این مراسم در سالهای قبل هم بدین شکل برگزار شده است که انتظار جدی است از مسئولین فرهنگی که به این مسائل توجه خاص نمایند.

































مرجع : انقلاب​نیوز
کد مطلب : ۴۶۰۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

نظرات شما
۱۳۹۴/۰۳/۲۷ ۲۰:۰۳
پارتی حافظه؟
محسن
۱۳۹۴/۰۳/۲۸ ۱۵:۲۸
ما نه لباس تنگ ديديم نه ارايش غليظ
معترض
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۰۰:۵۱
واقعا براي شما متحجرين متاسفم شما عادت دارين يك عده ادم كلاغ مانند رو ببينيد عادت ندارين إفرادي رو ببينيد جهارتا رنك روشن پوشيده باشن و دل ادم از ديدنشون باز بشه خيلي خيلي متاسفم اكهتلويزيون رو روشن كني يه سري ادماي به سياه كشيده و متحجرة مي بيني حالت به هم مي خوره بعد مي كن چرا همه رو اوردن به ديدن فيلمهاي ماهواره ، خوب معلومه خانم ، اقاي عزيز شايد اون فيلما هيچ محتوايي نداشته باشه ولي در عوض با ديدن مناظر سرسبز و ديدن نجاد تا هنرپيشه مرتب رنگ رنگي ادم دلش باز ميشه بسه از بس از سال پنجاه و هفت مارو به سياه كشيدن ، بسه از بس جبهه و جنك نشون دادين دلمونو سيه كردين افسرده مون كردين
کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.