۰

اعدام متجاوز به عنف در مشهد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۹
اعدام متجاوز به عنف در مشهد
بيست و ششم مرداد سال ۹۱ زني با مراجعه به نيروهاي انتظامي گفت: به مقصد قاسم آباد سوار يک دستگاه پرايد شدم که راننده آن جواني حدود ۲۵ ساله بود اما او ناگهان تغيير مسير داد و به طرف جاده قديم قوچان حرکت کرد. وقتي فرياد زدم و اعتراض کردم او خودرو را متوقف کرد و پس از آن که مرا کتک زد طلاها و گوشي تلفنم را دزديد. اين زن ادامه داد: راننده مذکور سپس با تهديد به مرگ و به زور مرا مورد آزار قرار داد و از محل گريخت.

در پي اعلام شکايت اين زن با توجه به سرنخ هاي موجود، کارآگاهان پليس موفق شدند وي را شناسايي و دستگير کنند. متهم ۲۵ ساله در شعبه پنجم دادگاه کيفري استان خراسان رضوي محاکمه و به اعدام و ۱۰ سال زندان محکوم شد.حکم صادره با اعتراض وکيل مدافع متهم و براي رسيدگي دقيق تر به شعبه ۲۸ ديوان عالي کشور ارسال شد، اما قضات ديوان عالي نيز پس از بررسي محتويات پرونده راي صادره از دادگاه کيفري را تاييد کردند و بدين ترتيب مجرم ۲۵ ساله سپيده دم روز دوشنبه گذشته با حضور مسئولان اجراي احکام در زندان مرکزي مشهد پاي چوبه دار رفت و به مجازات رسيد.
مرجع : خراسان
کد مطلب : ۴۶۱۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.