۱

اختلاط دختر و پسر در دانشگاه‌ها زمینه ساز فساد است

تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۳
اختلاط دختر و پسر در دانشگاه‌ها زمینه ساز فساد است
آیت الله صافی گلپایگانی امروز در دیدار مدیرکل نظارت و ارزیابی ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور با انتقاد از کسانی که معتقدند فضای اختلاط در دانشگاه ها مشکلی را ایجاد نمی کند، گفت: باید این افکار را مجاب کرد که اختلاط دختر و پسر در دانشگاه ها زمینه ساز فساد است و به تحصیل آنان لطمه وارد می کند.

وی با ابراز خرسندی از توفیقات دانشگاه دخترانه حضرت معصومه(س) برتبیین دستاوردهای آن برای مردم تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا این الگو به موفقیت کامل برسد چراکه این اقدام موجب رضایت حضرت ولی عصر(عج) است.

آیت الله صافی گلپایگانی افزود: در بسیاری از کشورها دانشگاهها و مراکز علمی ویژه خواهران وجود دارد و این مراکز آزادانه به فعالیت های علمی گسترده می پردازند.

وی بااشاره به سیاست شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر هدایت خیرین به سمت مشارکت در حوزه علم و فناوری این اقدام را بسیار پسندیده و مفید ارزیابی کرد و گفت: حمایت از این اقدام برای همه ضرورت دارد و اینجانب نیز به سهم خود از چنین کاری حمایت میکنم.

در ابتدای این دیدار آقای باقری ثالث مدیرکل نظارت و ارزیابی ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور گزارشی از فعالیت های حوزه کاری خود بیان کرد.
مرجع : نسیم
کد مطلب : ۴۶۵۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.