۰

نفت به منصوریان اجازه نداد یا استقلال او را نخواست؟

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۷
یکی از نزدیکان به باشگاه نفت تهران به سوالات عصرایران در این مورد پاسخ می دهد.
عصرایران - علی رضا منصوریان در مصاحبه هایی که در چند وقت اخیر داشته چند موضع متفاوت در مورد باشگاه استقلال گرفته است. او در وهله اول مدعی بود که یکی دو دقیقه با رییس هیات مدیره استقلال حرف زده و مذاکره ای در کار نبوده و حالا مدعی است که نفت اجازه مذاکره داده است اما عده ای از داخل باشگاه استقلال جلوی حضور او را در باشگاه استقلال گرفته اند. یکی از نزدیکان به باشگاه نفت تهران به سوالات عصرایران در این مورد پاسخ می دهد.

آیا علی رضا منصوریان برای مذاکرات با استقلال از نفت تهران مجوز گرفته بود؟
منظور شما از زمان مذاکرات چه زمانی است. باشگاه استقلالنزدیک به ده روز قبل یک نامه رسمی به باشگاه نفت نوشت و درخواست کرد که علی رضا منصوریان را در اختیار بگیرد . پس از این زمان بله مذاکراتی انجام شد اما از قبل جواب مشخص بود و نتیجه هم مشخص شده بود.

یعنی قبل از نوشتن نامه مذاکرات مشخص شده بود؟
آبی ها پیش از اینکه نامه بنویسند با علی رضا منصوریان صحبت کرده بودند. این طور که ماشنیده ایم توافقاتی هم انجام شده بود. توافقاتی برای اینکه علی رضا منصوریان برای سال آینده روی نیمکت استقلال بنشید. اما آنها از یک مساله بسیار مهم با خبر نبودند. اینکه منصوریان قرار داد دارد.

مگر می شود خبرنداشته باشند که منصوریان قرارداد دارد؟
این یک تحلیل است شاید هم خبر داشتند اما حساب کرده بودند که در لحظه آخر باشگاه نفت کوتاه خواهد آمد.اما برخلاف آنچه در رسانه ها مطرح شده پییشروی زیادی در مورد مذاکرات انجام شده بود اما زمانی که باشگاه نفت از ماجرا خبردار شد تلاش کردند که از کانال های رسمی پیش بروند.

پس در مورد زمان بندی مذاکرات شما می گویید که مذاکره با مجوز منصوریان پس از اعلام عدم رضایت نفت انجام شده ؟
به هرحال نفت تهران هیچ وقت به منصوریان برای حضور در استقلال مجوز نداده است.چه زمانی که از مذاکرات به صورت رسمی با خبر بود چه زمانی که مذاکرات غیررسمی انجام می شد.

پس نظر شما در مورد اینکه گفته می شود باشگاه استقلال منصوریان را نخواسته چیست؟
باشگاه نفت مسوول گفته های مسوولان باشگاه استقلال نیست. آنها حق انتخاب داشتند اما این را بدانید که هیچ وقت باشگاه نفت اجازه جدایی به منصوریان نداده که قسمت دوم مطرح شود.مصاحبه های مدیرعامل باشگاه نفت موجود است ما همیشه گفتیم که با منصوریان قرارداد داریم و سال بعد در خدمت ایشان هستیم.
مرجع : عصر ایران
کد مطلب : ۴۶۹۴۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.