۱

همکاری ایران و کره جنوبی برای مبارزه با تروریسم

تاریخ انتشار
شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰
" چو تا یونگ" قائم مقام وزیر خارجه کره جنوبی در حاشیه دیدار با علی‌اکبر ولایتی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی دارای ۵۳ سال روابط گستره و عمیق هستند و بعد از روی کار آمدن رئیس‌جمهور کره جنوبی، وی تاکید داشت که روابط دو کشور بیش از پیش گسترش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه ما معتقدیم پتانسیل روابط دو کشور ایران و کره در زمینه اقتصادی بسیار بالا است و باید بالفعل شود، بیان کرد: امروز با مقامات جمهوری اسلامی ایران از جمله قائم مقام وزارت امور خارجه و رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملاقات کردم که امیدوارم این دیدارها به روابط فی‌مابین و توسعه و رشد ایران کمک کند.

قائم مقام وزیر خارجه کره جنوبی با بیان اینکه روابط ایران و کره جنوبی در آینده بسیار روشن خواهد بود، اظهارداشت: ما با جمهوری اسلامی ایران در منطقه نقاط مشترک بسیاری داریم، از این رو در آینده هم در رابطه با مسائل منطقه تبادل نظر خواهیم کرد.

"چو تا یونگ" با تأکید بر این که ما معتقدیم تروریسم باید متوقف شده و نباید گسترش پیدا کند، افزود: کره جنوبی و ایران در این رابطه همکاری‌هایی خواهند داشت که این ملاقات شروع خوبی برای دستیابی به این هدف بود و در آینده هم ادامه خواهد داشت.
مرجع : باشگاه خبرنگاران جوان
کد مطلب : ۴۷۷۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.