۰

خنده‌دارها همچنان می‌تازند!

تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۸
اگر نگاهی به وضعیت فروش فیلم ها در ۱۰ روز گذشته با توجه به تغییر ترکیب فیلم ها در اوایل تیرماه نشان می‌دهد که فیلم‌های کمدی با اقبال بیشتری مواجه شده است. در این میان هنوز «نهنگ عنبر» ساخته سامان مقدم بیشتر توانسته رضایت مخاطب را به خودجلب کرده و شب گذشته فیلم در تهران با فروش ۸۷ میلیون تومان روبروشد این فیلم مدت هاست که از زمان اکرانش می گذرد اما هنوز فروش آن خوب است. «گینس» ساخته محسن تنابنده هم توانست نظر علاقمندان به هنر هفتم را جلب کرده و شب گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون تومان فروش سینماها را از آن خود نماید.

محمدرضا صابری مدیر پخش نورتابان درباره فروش فیلم گفت: به دلیل طرح ویژه ماه مبارک رمضان سینماها تا پاسی از شب باز هستند و همین امر باعث می شود که نتوانیم به سرعت به فروش کل فیلم در تهران دست یابیم. شب گذشته فیلم در آزادی ۲۲ میلیون، در کوروش ۱۵ میلیون و در فرهنگ ۵ میلیون تومان فروش داشت که به صورت تقریبی فیلم شب گذشته ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشت.

وی درباره فروش کل فیلم توضیح داد: با احتساب تقریبی شب گذشته فیلم حدود ۸۳۰ میلیون تومان از ۳ تیرماه در تهران و شهرستان فروش داشته است.

فیلم سینمایی «عصر یخبندان» با موضوع اجتماعی همزمان با «گینس» اکران شد. محرم براتی مدیر پخش بامداد فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: فیلم شب گذشته در تهران به فروش ۵۲ میلیون تومان دست یافت و در تهران و شهرستان با فروش ۴۵۰ میلیون تومان مواجه شد.

فیلم «نهنگ عنبر» شب گذشته در تهران به فروش ۸۷ میلیون تومان رسید. امیر قطبی مدیر فروش فیلمیران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» در تهران به فروش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید که در کل فیلم به فروش ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسید.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۴۸۶۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.