۰

لاریجانی: بخش تولید در کشور نیازمند یاری است

تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۵
لاریجانی: بخش تولید در کشور نیازمند یاری است
علی لاریجانی امروز در دیدار با رؤسای انجمن های سنگ کشور بر ضرورت صادرات این محصول با هدف ارزآوری و رفع مشکلات این صنعت تأکید کرد و گفت: نیاز کشورهای منطقه به توسعه باعث شده است تا هم اکنون در برخی از این کشورها، ساخت و ساز بسیار باشد؛ لذا می‌توان نسبت به صادرات سنگ اقدام کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط کنونی بخش تولید کشور نیازمند یاری بوده و باید تا حد ممکن در راستای کمک به صنایع تولیدی تلاش کرد.

وی همچنین درباره ضرورت رفع مشکلات مالیاتی فعالین صنعت سنگ نیز عنوان کرد: مشکل صنعت سنگ، کاهش میزان فروش است که باید نسبت به حل آن کمر همت بست و کاهش ارقام مالیاتی نیز گره از کار باز نخواهد کرد؛ لذا می‌توان در شرایط رکود اقتصاد، بسترهای لازم برای صادرات سنگ به سایر کشورها را فراهم کرده و در این بازاریابی کرد.

در ابتدای این جلسه، روسای انجمن های سنگ کشور، مالیات بر عملکرد و مالیات بر ارزش افزوده را از جمله مشکلات اصلی خود عنوان و از رئیس مجلس تقاضای همکاری به منظور کاهش رقم مالیاتی خود را مطرح کردند

رئیس مجلس نیز بر پیگیری و رفع مشکلات فعالان صنعت سنگ کشور تاکید کرد.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۴۸۸۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.