۰

انگلیسی‌ها استقلال دوباره خود را می‌خواهند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۷
انگلیسی‌ها استقلال دوباره خود را می‌خواهند
۳ نماینده محافظه کار انگلیس با انتشار نامه ای به نخست وزیر این کشور هشدار دادند که در صورت عدم موفقیت در مذاکره با اتحادیه اروپا، انگلستان باید این اتحادیه را ترک کند.

در نامه این ۳ نماینده محافظه کار آمده است: اگر مذاکرات «دیوید کامرون» نخست وزیر این کشور با اتحادیه اروپا شکست بخورد، این کشور باید فوراً این اتحادیه را ترک کند.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: ما می خواهیم مردم انگلیس دوباره استقلال خود را به دست بیاورند. اگر آن ها خواهان تغییر سیاست ها، قوانین، مالیات ها و یا هزینه ها باشند، خواسته آنها در انتخابات عمومی بیان شد و این خواسته باید در صدر امور قرار گیرد. به همین دلیل است که باید روابط خود را با اتحادیه اروپا تغییر داده و حقوق خود در زمینه حاکمیت مستقل در کشور را احیاء نماییم.

«بیل کش»، «برنارد جنکین» و «جان رِد وود» ۳ نماینده ای هستند که در این نامه برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در راستای عمل به تعهدات کامرون در وعده های وی در انتخابات ۷ می انگلیس هشدار داده اند.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۴۹۱۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.