۰

اپل واچ همراه خودرو های لوکس

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۳
اپل واچ که به طور رسمی از اواخر فروردین امسال رونمایی شد،اگر چه حرف‌های زیادی برای دنیای ساعت بازها نداشت،اما برای معتادان سرزمین دیجیتال،که سبک زندگی دیجیتالی آن ها،تشنه محصولات و خدمات جاه طلبانه کمپانی‌های سراسر جهان است،خبرهای خوبی آورد.

پس از مرگ استیو جابزAppleچند سالی بود که محصولی ارائه نکرده بود،اماTim Cook،مدیرعامل جدید اپل،با معرفی نسخه‌هایی از اپل واچ،طرفداران این کمپانی رویاپرداز سرزمین دیجیتال را خرسند کرد.پس از تبلت و گوشی‌های هوشمند،این بار،Apple Watch بود که توانست نگاه‌ها را بار دیگر،به ساختمان شیشه ای خیابانCupertinoکالیفرنیا،جایی که دفتر مرکزیAppleدران جا قرار دارد،سوق دهد.

 
اپل واچ همراه خودرو های لوکس
 
اما آن چهApple Watchرا می‌تواند به یک اختراع مهم در عرصه سبک زندگی دیجیتالی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان تبدیل کند،قابلیت‌های فرآینده آن در عرصه‌های مربوط به سبک زندگی هوشمند است.این که پیش از سوار شدن به خودرو،خودروی شما روشن شود و پس از نشستن در داخل آن،با فرمان‌های صوتی،نسبت به تعویض دنده و راندن خودرو اقدام کنید،موضوعی نیست که در دنیای خودروهای هوشمند،سابقه زیادی از آن بتوان پیدا کرد.
 
اپل واچ همراه خودرو های لوکس
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۴۹۵۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.