۰

ایران، 700هزار سرباز در عراق دارد!

تاریخ انتشار
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۷
ایران، 700هزار سرباز در عراق دارد!
شاخه سیاسی سازمان تروریستی منافقین موسوم به شورای مقاومت با صدور اطلاعیه ای در پاریس مدعی شد سپاه قدس، شاخه برون مرزی سپاه پاسداران به صورت گسترده گروه های شبه نظامی عراقی را سازماندهی و عراق را تصرف کرده است!

به گزارش سرویس بین الملل شفاف، در این بیانیه که بیش تر به یک متن طنز شبیه است، شاخه سیاسی سازمان منافقین ادعا می کند سپاه قدس مسئولیت فرماندهی، تسلیح و سازماندهی گروه های شبه نظامی داوطلب شیعه را بر عهده گرفته است که بعد از فتوای اخیر مرجع اعلای شیعیان عراق در مورد جهاد علیه داعش، تشکیل شده اند. طبق ادعای این گروهک، بیش از 700 هزار سرباز و شبه نظامی در قالب این گروه های شبه نظامی، سازماندهی شده اند که بزرگ ترین آنان سپاه بدر، "عصائب اهل الحق"، "جیش سرایا السلام" و "جیش المختار" هستند.

ایران، 700هزار سرباز در عراق دارد!
سردار حاج قاسم سلیمانی در کنار مقام معظم رهبری

در این بیانیه که از سوی شبکه العربیه پوشش وسیعی داده شده، آمده است: «این گروهک ها، نهایت بی پروایی را در اجرای خواسته های تهران و نظام ولایت فقی دارند!! قتل های دسته جمعی، مهاجرت اجباری، سلب مالکیت حقیقی و حقوقی افراد و جنگ افروزی در داخل ملت عراق، پروژه هایی است که به فرمان تهران از سزوی این گروهک ها دنبال می شود. این ها در ظاهر برای مبارزه با داعش آمده اند، اما با اهل سنت عراق وارد جنگ شده اند.»

ایران، 700هزار سرباز در عراق دارد!
تصویر «حاج قاسم سلیمانی» با لباس نظامی بر صفحه اول مجله نیوزویک
نیوزویک در مورد وی نوشت:
«او ابتدا با آمریکا می جنگید و حالا با داعش در حال نبرد است.»

گفتنی است سازمان تروریستی منافقین در صفحه رسمی سایت خود، از داعش و متحدانش در عراق با عنوان «جبهه مقاومت اهل سنت» یاد می کند؛ اما همین گروهک در مورد داعش در سوریه از عنوان «گروهک تروریستی متحد بشار اسد» استفاده می کند!

شبکه العربیه نیز این بیانیه را مستمسک حمله به گروه های نظامی و داوطلب شیعه برای حراست از خاک عراق در برابر تهاجمات داعش قرار داده است و در این زمینه با «حسین عابدینی» یکی از سران سازمان منافقین مصاحبه کرده است.

ایران، 700هزار سرباز در عراق دارد!
سخنگوی داعش بعد از شکست در اشغال شهر مقدس سامرا:
«اگر ایستادگی سپاه "صفوی" و پشتیبانی لجستیکی آنان نبود، به کربلا رسیده بودیم و دولتمان را در نجف بر پا می کردیم.»
او بعد از این شکست فضاحت بار، وعده داد به زودی از «قاسم سلیمانی» انتقام خواهد گرفت

حسین عابدینی در پاسخ به مجری العربیه در مورد رقم بسیار زیاد 700هزار نفر و غیر قابل باور بودن آن می گوید: «سپاه قدس، 7هزار نیروی نظامی ورزیده را در عراق به صورت تمام وقت به کار گرفته است و از طریق این افراد، می تواند 700هزار شبه نظامی شیعه را فرماندهی و هدایت کند.»

حسین عابدینی در این مصاحبه ادعای عجیبی را مطرح می کند که به نظر می رسد تا به حال حتی به ذهن حامیان داعش نیز خطور نکرده بود! او می گوید: «این 7هزار نفر در استان های دیالی و صلاح الدین چنان تمرکز کردند که امروز می توان قاطعانه ادعا کرد نخست وزیر عراق در این دو استان، توانایی اعمال حاکمیت ندارد!!» او در حالی این ادعا را مطرح می کند که اساسا حدود نیمی از مساحت استان صلاح الدین و مرکز این استان (شهر تکریت)دتحت سیطره داعش قرار دارد و مشخص نیست مسئول کمیسیون روابط خارجی سازمان منافقین، اساسا توانایی تمییز بین داعش و دیگر گروه های مسلح را دارد یا خیر!!

ایران، 700هزار سرباز در عراق دارد!
حاج قاسم سلیمانی و هادی العامری (فرمانده سپاه بدر) در آغوش یکدیگر

حسین عابدینی در ادامه این مصاحبه، نقاطی که نظامیان وابسته به تهران حضور دارند را بر می شمارد که نشان می دهد او تا چه اندازه از واقعیت های عراق بی اطلاع است: «در حال حاضر، استان های بغداد، دیالی، صلاح الدین و شهرهای مهمی مانند سامرا، کربلا، نجف، خانقین، سعدیه و جلولا تحت سیطره نظام ولایت فقیه در تهران قرار دارد.»

لازم به ذکر است که بنا بر گزارشات رسمی ائتلاف بین المللی و اجماع خبری رسانه های دنیا، شهر "جلولا" تحت سیطره داعش قرار دارد و همین ادعا کفایت می کند تا به عمق اطلاع منافقین از واقعیت های عراق پی ببریم.
مرجع : شفاف
کد مطلب : ۴۹۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.