۰

تسامح در برابر فتنه گران، موجب امیدواری دشمن

تاریخ انتشار
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۹
تسامح در برابر فتنه گران، موجب امیدواری دشمن
متن بیانیه به این شرح است: پنج سال از ۹ دی ۱۳۸۸ می‌گذرد. روزی که امت انقلابی و وفادار به ارزش‌های اسلامی، با حضور یکپارچه خود در برابر فتنه‌گران و فریب خوردگان، توطئه‌ها را خنثی کرد و خیال پردازی‌های جبهه استکبار و صهیونیسم و دنباله‌های داخلی آنان را نقش برآب ساخت.

توطئه پیچیده‌ای که از سال‌ها قبل برای ایجاد بحران در جامعه انقلابی ما و به چالش کشیدن نظام ولایی برآمده از خون شهیدان، آغاز شده بود خنثی گشت و بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری که با سر پیچی دو تن از نامزد‌های انتخابات، آتش فتنه را روشن ساخته بود، رنگ باخت و هتک حرمت مقدسات دینی و شعائر حسینی که با سکوت سران فتنه، حکایت از حمایت و تایید تلویحی آنان داشت، خشم مقدس اقشار مختلف مردم را برانگیخت و به برکت نام و یاد اباعبدالله الحسین علیه السلام بساط فتنه و آشوب را در هم پیچید.

بار دیگر امت ولایتمدار ما ثابت کردند که با بصیرت و هوشیاری، همچنان در صحنه دفاع از آرمان‌های حضرت امام خمینی رضوان الله علیه و حمایت از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دامت برکاته حضور دارند و در برابر فتنه‌ها و فتنه‌گری‌ها ایستاده‌اند و با تمام وجود از نظام مردم سالاری دینی پشتیبانی می‌کند.

حماسه نهم دی ماه ۸۸، حماسه بصیرت و حضور بود و باطل السحر فتنه پیچیده‌ای گشت که دشمنان ایران اسلامی به آن امیدوار شده بودند و حتی برخی از خواص را نیز دچار لغزش و تردید ساخته بود و متاسفانه کسانی در داخل کشور، کارگزار این فتنه شدند که می‌بایست در صف مقدم مبارزه با آن قرار می‌گرفتند.

نهم دی، امتحان دشواری بود که امام و امت با سرافرازی آن را پشت سر نهادند ولی برخی "خواص" و سیاستمداران شناخته شده در این امتحان بزرگ مردود شدند و به باورها و ارزش‌های انقلابی پشت کردند و یا راه سکوت و عافیت طلبی در پیش گرفتند.

نهم دی ماه یادآور روزی است که یاری خدای متعال از ملتی مقاوم و مظلوم که مخلصانه در مسیر احیای دین و مقابله با ظلم و کفر و نفاق و استکبار ایستاده است، آشکار شد و وعده قطعی الهی در حضور سراسری مردم تبلور یافت.

امروز با گذشت پنج سال از آن حماسه جاوید، حقایق بسیاری آشکار و پرده نیرنگ‌ها و نفاق‌ها دریده شده است، در عین حال بازی خوردگان اصلی فتنه، از سر لجاجت و خودخواهی همچنان هم سو با توطئه‌ها و طراحی‌های دشمنان کینه‌توز این ملت بر مواضع باطل خود پافشاری می‌کنند و برخی ساده‌اندیشان یا مغرضان هم با سوء استفاده از رأفت و بردباری نظام، برای تطهیر فتنه‌گران تلاش می‌نمایند.

کانون تربیت اسلامی هم‌صدا با فرهنگیان متعهد و انقلابی، ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه ۸۸، خواستار قاطعیت و ایستادگی نظام در برابر لجاجت‌ها و زیاده‌خواهی‌های فتنه‌گران و حامیان آنان می‌باشد و معتقد است که هرگونه مماشات یا تسامح در برابر آنان توسط دستگاه‌های مسئول و بویژه شورای عالی امنیت ملی و قوه قضائیه، موجب گستاخی عاملان اصلی فتنه و دنباله‌های داخلی آنان و امیدواری دشمن خواهد شد و امنیت و اقتدار آینده نظام را تهدید خواهد کرد. همچنین تبیین ابعاد پیچیده فتنه ۸۸ و مراقبت برای عدم نفوذ اندیشه فتنه‌گری و سرپیچی از قانون و عدالت و تعمیق و رشد بصیرت جامعه، وظیفه‌ای است بر عهده مراکز و نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای، که بویژه فرهنگیان متعهد و انقلابی در این راستا نقش مؤثری می‌توانند ایفا نمایند.

سالگرد حماسه نهم دی فرصتی است برای عبرت‌آموزی و مصونیت بخشی جامعه در برابر جریان پیچیده نفاق و نیز تاکید بر عهد و پیمان امت وفادار با آرمان‌های اسلامی و انقلابی و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و ایران. بدان امید که بازخوانی این عبرت‌ها، راه پیشرفت کشور و انسجام بیشتر جامعه ما را در پرتو هدایت‌های رهبری فرزانه انقلاب فراهم سازد و موجب پیروزی مؤمنان، تنبه غافلان، رسوایی منافقان و شکست مستکبران گردد. انشاء الله
مرجع : مهر
کد مطلب : ۴۹۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.