۰

جرارد: من مثل بکام خوش‌تیپ و تأثیرگذار نیستم

تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
جرارد: من مثل بکام خوش‌تیپ و تأثیرگذار نیستم
استیون جرارد می‌گوید که هواداران لس‌آنجلس گلکسی نباید او را با دیوید بکام مقایسه کنند چون او از نظر تیپ و تأثیرگذاری بر MLS به پای هموطن خود نمی‌رسد.

بکام سال ۲۰۰۷ از رئال‌مادرید به لس‌آنجلس گلکسی پیوست و در پنج فصل حضورش در این تیم که با سه قهرمانی در کنفرانس غرب و پلی‌آف‌ها و نیز دو قهرمانی در MLS کاپ برای او همراه بود، تأثیر بسیاری بر جایگاه و عملکرد لس آنجلسی‌ها گذاشت.

حالا از جرارد انتظار می‌رود که پا در جای پای هموطن خود بگذارد اما خود او می‌گوید که این انتظار نابجاست. جرارد به ESPN‌ گفت: فکر می‌کنم برای خود من و هواداران مهم است این موضوع را درک کنند که من دیوید بکام نیستم. من نه به اندازه دیوید خوش‌تیپ هستم و نه شاید تأثیری که او بر بازی گلکسی داشت را داشته باشم اما دوست دارم اینگونه فکر کنم که وقتی به زمین بازی می‌روم در همان سطحی که او بازی می‌کرد، بازی خواهم کرد.

جرارد ادامه داد: از زمانی که فکر بازی در MLS به سرم افتاد، این لیگ را مورد مطالعه قرار دادم. من بازی‌های گلکسی را تماشا کردم و از طریق اینترنت پیگیر اتفاقات MLS و وضعیت بازیکنان این لیگ بودم.

جرارد ۳۵ ساله که فصل گذشته به دوران ۲۸ ساله‌ حضورش در لیورپول پایان داد، اعتراف کرد ترک آنفیلد برای او یک چالش بوده است. او افزود: برای من کار آسان این بود که قراردادم را یک سال دیگر با لیورپول تمدید کنم، در منطقه امن و آرام بمانم و فقط یکی از بازیکنان تیم باشم و این وضعیت ادامه پیدا کند تا اینکه یک روز بازنشسته شوم. با این حال من دوست دارم که خودم را به چالش بکشم و فکر می‌کنم که در این سن و سال بازی در گلکسی یک فرصت فوق‌العاده و چالشی بزرگ برای من بود و برای آغاز آن دیگر نمی‌توانم منتظر بمانم.

جرارد درباره انگیزه‌اش برای ادامه دوران بازیگری‌ خود در MLS تأکید کرد: تنها کاری که من می‌توانم انجام دهم این است که به میدان بروم و با عملکردم به همه ثابت کنم که هنوز تمام نشده‌ام و وقت بازنشستگی‌ام فرا نرسیده است. پول هرگز انگیزه من برای ادامه دوران بازیگری‌ام نبوده است. البته این را هم نمی‌گویم که پول برایم بی‌اهمیت است. من امنیت دارم. در واقع خیلی وقت است از بابت زندگی‌ام آسوده خاطر هستم. سال گذشته می‌توانستم بازنشسته شوم و بقیه عمرم را در سواحل بگذارنم اما این با شخصیت من سازگار نیست. من یک فوتبالیست هستم، یک برنده و می‌خواهم تا جایی که امکان دارد به دوران بازیگری‌ام ادامه دهم.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۴۹۸۲۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.