۰

نمایش "بی پناه" داودنژاد ۲۹ سال پس از تولید

تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۸
در ادامه برنامه مروری بر سینمای دهه ۶۰ ایران، یکشنبه ۲۱ تیر از ساعت ۲۱:۳۰ فیلم «بی پناه» به کارگردانی علیرضا داودنژاد روی پرده می رود و پس از نمایش فیلم نشست نقد و بررسی آن با حضور رضا داودنژاد، بازیگر این فیلم برگزار می شود.

رضا داودنژاد که در ماه های اخیر و بعد از بهبودی کامل، کمتر در مراسم پرسش و پاسخ فیلم ها حاضر شده است، در این برنامه درباره نقشی که در پنج سالگی در این فیلم بازی کرده است، سخن می گوید.

در جلسات قبلی این برنامه، نیز مهراوه شریفی نیا و عطیه معصومی نیز از نقش های کودکی خود در فیلم های «دزد عروسک ها» و «پرنده کوچک خوشبختی» گفته بودند.

فیلم ملودرام «بی پناه» ساخته سال ۱۳۶۵ است که مانند برخی از آثار دیگر علیرضا داودنژاد به مشکلات جوانان و دغدغه‌های اجتماعی می‌پردازد. داستان فیلم درباره مردی معتاد است که زندگی خانوادگی‌اش در آستانه فروپاشی است، اما با حضور یک منجی نجات پیدا می‌کند. فریماه فرجامی، مصطفی طاری، عبدالرضا اکبری و رضا داودنژاد در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

برنامه مروری بر سینمای دهه ۶۰ ایران زیر نظر امیر پوریا، منتقد و مدرس سینمای ایران در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود و تاکنون فیلم های «مادیان»، «ریحانه»، «نقطه ضعف»، «پرنده کوچک خوشبختی»، «دزد عروسک ها»، «طلسم»، «شبح کژدم» و «کشتی آنجلیکا» در این پردیس نمایش داده شده است.

پردیس سینمایی چارسو در تقاطع خیابان های جمهوری و حافظ واقع شده است و علاقه مندان جهت حضور در این برنامه می توانند به سایت www.cinemacharsou.com مراجعه نمایند.
مرجع : نسیم
کد مطلب : ۴۹۸۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.