۰

محکومیت انفجار در نزدیکی کنسولگری ایتالیا در قاهره توسط موگرینی

تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۸
محکومیت انفجار در نزدیکی کنسولگری ایتالیا در قاهره توسط موگرینی
«فدریکو موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به انفجار تروریستی امروز در مقابل کنسولگری ایتالیا در قاهره واکنش نشان داده و آن را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، موگرینی در این ارتباط تصریح کرد: این اقدام تروریستی نشان می دهد تکفیریها به دنبال سست کردن اراده مصر و اروپا در مبارزه با تروریسم هستند.

وی همچنین با تأکید بر لزوم ادامه مبارزه با تروریسم اظهار داشت: اتحادیه اروپا از تلاش مقامات مصری برای مقابله با تروریست های تکفیری در این کشور به طور کامل حمایت می کند.

گفتنی است، صبح امروز یک بمب در خیابان «الجلاء» در مرکز قاهره منفجر شد. این انفجار مهیب توسط یک فرد ناشناس صورت گرفت که ساختمان کنسولگری ایتالیا در قاهره را هدف قرار داده بود.

بنا بر اعلام منابع امنیتی، در این انفجار دست کم یک نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند و به ساختمان کنسولگری و ساختمان های مجاور آن خسارت بسیاری وارد شد.

در پی وقوع این انفجار، کارشناسان مواد منفجره و نیروهای امنیتی برای اطلاع از دلایل انفجار و پاکسازی منطقه از بمب های احتمالی به منطقه اعزام شدند.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۴۹۹۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.