۰

ارجاع لایحه مقابله با فساد به مجمع تشخیص مصلحت

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۲
عباس صلاحی اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس لایحه تمدید مهلت آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد که از شورای نگهبان مورد ایراد قرار گرفته بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه پس از بررسی‌های مجلس مورد ایراد شورای نگهبان واقع می‌شود کمیسیون اجتماعی به این نتیجه رسید تا مجددا به مجمع تشخیص مصلحت جهت تصویب ارجاع شود.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: این لایحه در سال ۹۰ برای مدت ۳ سال به صورت آزمایشی تصویب و اجرا شده بود و اکنون برای تمدید در دستور کار مجلس قرار گرفت که پس از بررسی‌ها شورای نگهبان ایراداتی را به آن وارد دانسته بود.

وی همچنین افزود:‌ لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در دستور کار این کمیسیون قرار داشت که با توجه به اختلافی که در یکی از بندهای این لایحه مربوط به هیات‌های امنا و صندوق‌های تامین اجتماعی وجود داشت مقرر شد کارگروهی متشکل از کمیسیون اجتماعی و وزارت تعاون به این موضوع رسیدگی کرده و مجددا نتیجه را به کمیسیون گزارش کنند.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۵۰۰۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.