پاسخ منفی پرسپولیسی‌ها به دعوت سفیر ایران

تسنیم , 25 تير 1394 ساعت 22:56

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس دعوت سفیر ایران در ترکیه را نپذیرفتند.


علیرضا بیگدلی سفیر ایران در ترکیه از تماشاگران ویژه دیدار پرسپولیس و گنچلربیرلی بود و در بین دو نیمه این مسابقه، وقتی قصد ترک ورزشگاه را داشت از پرسپولیسی‌ها دعوت کرد روز جمعه را ناهار در سفارت مهمان او باشند. محمود خوردبین وقتی این موضوع را به اطلاع برانکو رساند، وی این دعوت سفیر ایران را نپذیرفت و گفت که از قبل برای تیمش در روز جمعه برنامه‌ریزی کرده است.

* دروازه‌بان‌های پرسپولیس صبح امروز به همراه ایگور پانادیچ به زمین کمپ رفته و تمرینات اختصاصی را پشت‌سر گذاشتند. بازیکنان هم به جای تمرین در زمین در ساعت ۱۱ به وقت محلی راهی سالن بدنسازی کمپ شدند تا فقط وزنه بزنند.

* با رسیدن لباس‌های قرمز رنگ توسط یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به محل اردوی این تیم، قرار شد سرخپوشان در دو دیدار تدارکاتی آینده خود با این لباس‌ها به میدان بروند.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس در پایان دیدار تیمشان با گنچلربیرلی صحبتی با سرمربی اسکاتلندی این تیم انجام دادند و این مربی از عملکرد سرخپوشان در نیمه دوم این بازی تقدیر کرد.

* بازیکنان پرسپولیس ظهر امروز بعد از صرف ناهار تا ساعت ۱۶ در اتاق‌های خود خواهند بود و بعد از صرف عصرانه ساعت ۱۷ در ورزشگاه گیزیلچه یک جلسه تمرین تاکتیکی خواهند داشت.

* طبق برنامه اعلام شده به سرخپوشان، آنها صبح جمعه بعد از صرف صبحانه با یک دستگاه اتوبوس راهی آنکارا خواهند شد و تا ساعت ۱۵ آزادند در این شهر به گشت‌وگذار بپردازند.

* پرسپولیس عصر روز شنبه در دومین بازی تدارکاتی خود در ورزشگاه گیزیلچه به مصاف تیم امید ترینیدادتوباگو خواهند رفت. با توجه به این موضوع سرخپوشان بعد از تمرین عصر جمعه دیگر تا زمان بازی مذکور تمرینی نخواهند داشت.


کد مطلب: 50754

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/50754/پاسخ-منفی-پرسپولیسی-ها-دعوت-سفیر-ایران

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir