۰

ربات «قرآن کریم» برای برنامک پیام‌رسان تلگرام

تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۳
ربات قران کریم برای برنامک پیام‌رسان تلگرام در آستانه عید سعید فطر تولید و منتشر شد.
wpid-wp-1437116257825.png

در هفته‌های اخیر تلگرام امکان فعالیت ربات‌ها را ایجاد کرده است و در همین مدت کوتاه ربات‌های کاربردی متفاوتی از لغت‌نامه تا فیدخوان طراحی و منتشر شده است. یکی از ربات‌های کاربردی که در روزهای پایانی ماه رمضان منتشر شده است ربات قران کریم می‌باشد. با استفاده از دستورات این ربات می‌توانید آیات «قرآن» را همراه با ترجمه و فایل صوتی در شبکه پیام رسان تلگرام در اختیار داشته باشید.

در معرفی این ربات طراحان آن نوشته‌اند: «این ربات جهت اشاعه فرهنگ قرآن خوانی میان جوانان مسلمان در سطح فضای مجازی با همفکری تعدادی از کاربران فضای مجازی به صورت رایگان آماده و عرضه شده است.»

با استفاده از دستورات این ربات می‌توانید آیات «قرآن» را همراه با ترجمه و فایل صوتی در شبکه پیام رسان تلگرام در اختیار داشته باشید. این ربات را از ادرس https://telegram.me/iQuranBot می‌توانید مشاهده کنید و به گروه‌های خود بیافزایید.

در حال حاضر با اعلان دستور «random/» به ربات یک آیه از «قرآن» به صورت اتفاقی همراه با ترجمه  و تلاوت آیه برای کاربر یا گروهی که ربات در آن قرار دارد ارسال می‌شود. این ربات علاوه بر متن آیه و ترجمه صوت تلاوت قرآن با صدای استاد شهریار پرهیزگار ارائه می‌کند.

بنابراعلام نویسندگان این ربات با توسعه آن به زودی دستورات بیشتری برای دسترسی به آیات اضافه خواهد شد.

توجه: جهت حفظ حریم خصوصی کاربران و گروه‌ها در تلگرام با فعال بودن گزینه Privacy در این ربات، این ربات تنها قادر است تا پیام‌هایی که حاوی دستور (command) تلگرام که با / آغاز می‌شود را بخواند و به دیگر پیام‌های گروه یا گفتگوی شما دسترسی ندارد.

راهنما: جهت مشاهده راهنمای ربات دستور «help/» را به ربات ارسال کنید.

مرجع : تریبون مستضعفین
کد مطلب : ۵۰۸۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.