۲

موج پارتی های مختلط دانشجویی +تصاویر

تاریخ انتشار
جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۳
استان مرکزی با دارا بودن بیش از ۱۱۷هزار دانشجو، بعنوان استانی مهاجر پذیر در حوزه علمی شناخته می شود. صنعتی بودن و نیز تعداد بالای مراکز آموزشی دو ویژگی عمده ای هستند که این استان به واسطه آن ها شناخته می شود. متاسفانه در سالهای گذشته جریانی به صورت خزنده در راستای ترویج بی بندباری جنسی در میان جوانان دانشجو به صورت عملیاتی اقدام به برگزاری اردوها و پارتی مختلط شبانه نموده اند. این در حالی است که فضای جوان و پرشور دانشجویی استان به شدت با خلاء برنامه ریزی مسئولین فرهنگی و پر مدعا مواجه است. مسئولینی که به هنگام ارائه گزارش کار لیست بلند بالایی از برنامه های ریز و درشت را ردیف می کنند دریغ از اینکه حتی ۱روز کار فکری و روانشناسانه پشوانه این برنامه های پر طمطراق باشد.
 
سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با تشکل های دانشجویی و هشدار ایشان در خصوص برگزاری اردوهای مختلط و کنسرت ها، زنگ خطری برای مسئولین فرهنگی و دانشگاهی بود که در صورت نادیده گرفتن آن تبعات منفی آن در آینده نه چندان دور گریبانگیر جامعه خواهد شد متاسفانه کل برنامه های فرهنگی دانشگاه ها ظرف یک ساعت و با برگزاری جلسات غیر کارشناسی «شورای به اصطلاح فرهنگی» دانشگاه ها بسته و بودجه های کلانی به آنها اختصاص داده می شود.
 
 
 
 
مرجع : تدبیر24
کد مطلب : ۵۱۶۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.