۰

باشگاه‌استقلال توان پرداخت بدهی‌ها را ندارد

تاریخ انتشار
شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۸
باشگاه‌استقلال توان پرداخت بدهی‌ها را ندارد
بهرام افشارزاده با بیان این مطلب افزود: مگر می‌شود ۱۰-۱۱ تیم لیگ‌برتر را از حضور در این مسابقات محروم کرد؟ پس قرار است لیگ با چه تیم‌هایی برگزار شود؟

افشارزاده ادامه داد: باشگاه‌استقلال توان پرداخت بدهی‌ها را ندارد و قادر نیست مطالباتی که در سال‌های گذشته انباشته شده را پرداخت کند و با این شرایط باید از لیگ کنار بکشد؟ علاوه بر این مگر سازمان‌لیگ به تعهداتش عمل کرده که ما بخواهیم بدهی‌ها را تسویه کنیم؟ آنها بدون اطلاع ما بابت جرایمی که در طول فصل برای استقلال در نظر گرفته شده از حساب باشگاه پول برداشت کردند که فکر نمی‌کنم این کار صحیح باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: این تهدید سازمان‌لیگ تنها یک بخشنامه است که فقط می‌خواهند مدتی مردم را با این‌گونه اخبار سرکار بگذارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره آخرین وضعیت استقلال در آستانه لیگ‌پانزدهم اظهار داشت: بازیکنانی را که مدنظر کادرفنی بودند با تلاش‌های نظری‌جویباری جذب کردیم و تمام توان‌ خود را به کار خواهیم گرفت تا در فصل‌جدید ناکامی‌های دو فصل گذشته را جبران کنیم.

افشارزاده درباره اینکه آیا بازیکن جدیدی به ترکیب استقلال اضافه خواهد شد یا نه گفت: خیر، دیگر بازیکن جدیدی نمی‌گیریم و تصور می‌کنم آنچه مدنظر کادرفنی بود را تامین کردیم.

افشارزاده با بیان اینکه یک تیم خوب و آماده به فاکتورهای مختلفی نیاز دارد، گفت: بخشی از آمادگی یک تیم به تمرینات پیش از شروع فصل برمی‌گردد که تصور می‌کنم با وجود برخی کمبودها تیم در شرایط خوبی قرار دارد و می‌توانیم بهتر از فصل گذشته برای لیگ‌پانزدهم استارت بزنیم.

وی با بیان اینکه قلعه‌نویی هم در ۲ فصل‌گذشته تمام توانش را برای موفقیت استقلال به کار گرفت ولی برخی عوامل باعث شد نتواند در نتیجه‌گیری خوب عمل کند، گفت: تصور می‌کنم امسال بهتر از فصل‌گذشته هستیم و تیم آماده‌تری داریم ولی برای بهتر شدن باید سخت تلاش کرد و به نظر من مظلومی و همکارانش کار سختی در پیش دارند.

افشارزاده درباره نتایج ضعیف استقلال در دیدارهای پیش از شروع فصل متذکر شد: ما در بازی‌های تدارکاتی ضعیف عمل کردیم و این چندان اهمیتی ندارد چراکه این مسابقات جنبه آماده‌سازی دارد و در آن نقاط قوت و ضعف تیم معلوم می‌شود. اگر ما در این بازی‌ها با تعداد گل‌های زیادی هم برنده می‌شدیم نمی‌توانست ملاک این باشد که ما تیم آماده‌ای هستیم.

مدیرعامل باشگاه‌استقلال همچنین درباره اینکه آیا فصل‌جدید حاشیه‌های کرار جاسم از بین خواهد رفت یا نه، خاطرنشان کرد: با کرار به اندازه کافی صحبت کردیم و حتی نظری با او به طور جداگانه حرف زده و از او خواسته در خدمت تیم باشد و از حاشیه‌ها پرهیز کند. البته رسانه‌ها هم در این زمینه نقش دارند. آنها نباید برخی اتفاقات را بزرگ‌نمایی کنند. به نظر من رسانه‌ها هم باید در این زمینه کمک کنند و به جای اینکه به فکر خبرسازی باشند، به خبررسانی بپردازند.

افشارزاده ادامه داد: ما تضمین‌های لازم را در قرارداد کرار جاسم پیش‌بینی کردیم و فکر نمی‌کنم امسال او مشکلی برای استقلال ایجاد کند و قرار است مثل یک بازیکن وظیفه‌‌شناس در خدمت استقلال باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که فصل‌جدید چند درصد از پرداختی بازیکنان انجام شده، گفت: تلاش کردیم با چک‌هایی که به بازیکنان می‌دهیم حدود ۳۰ درصد از پیش‌پرداخت آنها را بپردازیم و با حمایت‌های اسپانسر باشگاه امیدواریم سایر مبالغ قرارداد بازیکنان را هم به زودی پرداخت کنیم.

افشارزاده با بیان اینکه بحث خصوصی‌سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به شدت تاثیر منفی بر عملکرد این دو باشگاه گذاشت، اظهار داشت: با برگزاری ۴ جلسه نافرجام سازمان خصوصی‌سازی تنها زمان برای ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس از دست رفت و این باعث شد ما نتوانیم به موقع وارد فصل نقل و انتقالات شویم. ای کاش مسئولان شرایطی را ایجاد می کردند تا این‌گونه بی‌ثباتی و بلاتکلیفی به این ۲ تیم لطمه نزند.
مرجع : ایلنا
کد مطلب : ۵۱۷۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.