۰

آزار و اذيت كودكان در ساختمان نيمه‌كاره

تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۴
هشت مهر سال ٩٣ مردي به كلانتري ستارخان رفت و از ناپديد شدن يكي از كارگرانش خبر داد. وي به ماموران گفت: مهندس ساختمان‌سازي هستم و در حال كار روي يك پروژه ساختماني هستم. يكي از كارگرانم چند روز ناپديد شده و دو نفر ديگر از كارگرهايم هم بعد از ناپديد شدن اين مرد رفته‌اند. با اعلام اين شكايت موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و تلاش در اين خصوص آغاز شد.

با شروع تحقيقات ماموران تجسس‌هاي خود را براي شناسايي دو كارگر فراري آغاز و در نهايت هردو را دستگير كردند كه با دستگيري اين دو كارگر راز ناپديد شدن كارگر جوان فاش شد و آنها به قتل اين مرد اعتراف كردند.

قاتل در تحقيقات به ماموران گفت: مقتول با ما همكار بود ولي مرتب پسربچه‌ها را به ساختمان مي‌آورد و آنها را مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد. براي همين با همدستي دوستم او را با چاقو كشتيم و جسد مثله شده‌اش را داخل چاه انداختيم. با پيدا شدن جسد و بازسازي صحنه جنايت، كيفرخواست پرونده اين دو متهم صادر شد و هردو در شعبه دوم دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شدند.

هيات قضايي اين شعبه متهم اصلي را به قصاص و همدستش را به زندان محكوم كردند. اين حكم صبح روز يكشنبه در شعبه ٢٠ ديوان عالي كشور نقض شد و قضات ديوان خواستار رسيدگي و تحقيقات بيشتر در اين خصوص شدند.
مرجع : اعتماد
کد مطلب : ۵۲۲۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.