۰

خشم نتانیاهو از کری

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۵
خشم نتانیاهو از کری
به گزارش تایمز اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در محفلی خصوصی به انتقاد از جان کری، وزیر خارجه آمریکا و توافق هسته‌ای ایران پرداخت. نتانیاهو در واکنش به برنامه سفر کری به خاورمیانه در هفته آینده به مصر و کشورهای خاورمیانه و عدم سفر به سرزمین‌های اشغالی گفت: او واقعا دلیلی برای سفر به اینجا ندارد.

به گزارش رادیو اسرائیل، نتانیاهو در مورد توافق هسته‌ای ایران گفت: توافق ایران تاثیری بر روی ما ندارد. ما پشت میزی که مذاکرات انجام شد حضور نداشتیم بلکه خود یکی از موضوعات مورد بحث بودیم.

رادیو اسرائیل اعلام کرد که نتانیاهو این سخنان را در یک محفل خصوصی و پس از اعلام خبر برنامه سفر جان کری به خاورمیانه و آسیا مطرح کرده است.

این دیپلمات آمریکایی روز یکشنبه ابتدا وارد قاهره خواهد شد و سپس عازم دوحه قطر خواهد شد تا با وزرای خارجه ۶ کشور شورای همکاری خلیج فارس که شامل عربستان، کویت، امارات، قطر، بحرین و عمان است دیدار و درباره توافق هسته‌ای ایران گفتگو کند.

کری نتانیاهو را به زیاده‌روی در انتقاد از توافق هسته‌ای متهم کرده است. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش است تا کنگره را برای رد توافق هسته‌ای متقاعد سازد.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۵۲۴۰۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.