۰

هشدار سازمان اطلاعات داخلی آلمان درباره افزایش حملات علیه پناهندگان

تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۱
هشدار سازمان اطلاعات داخلی آلمان درباره افزایش حملات علیه پناهندگان
نهاد فدرال حفاظت از قانون اساسی آلمان درباره حملات روی محل اقامت پناهندگان در کشورش هشدار داد.

بر اساس گزارش های منتشر شده ظاهرا شب جمعه گذشته بار دیگر یک حمله آتش سوزی روی یکی دیگر از محل های در حال آماده سازی برای اقامت پناهندگان در نزدیکی شهر کمنیتس آلمان در ایالت زاکسن به وقوع پیوست. این دومین حمله روی یک پناهگاه مخصوص سکونت پناهندگان در روزهای گذشته در آلمان محسوب می شود. در شب چهارشنبه نیز یک اقدام به آتش سوزی علیه یک پناهگاه دیگر پناهندگان که قرار بود در ماه سپتامبر حدود پنجاه پناهنده در آن زندگی کنند رخ داد.

حمله روی محل اقامت پناهندگان هفته هاست که در آلمان افزایش پیدا کرده است.

"هانس گئورگ ماسن"، رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان درباره حملات راست افراطی روی محل اقامت پناهندگان و ساکنان آن هشدار داده است.

وی در گفتگو با نشریه "فوکوس" درباره حملات هدفمند روی محل اقامت پناهندگان و قربانیان احتمالی که می تواند به بار آورد ابراز نگرانی کرده و تصریح کرد که شرایط در هفته های اخیر بحرانی تر شده است.

"ماسن" همچنین تصریح کرد که بیش از دویست مورد جنایت علیه پناهندگان در نیمه ابتدایی سال جاری نشان می دهد که نفرت از بیگانگان در بخش هایی از جمعیت از جمله افراد با انگیزه های راست افراطی به شدت افزایش پیدا کرده است. در اینترنت و همچنین در محافل عمومی گروه های راست افراطی آشکارا پناهجویان را تهدید به حمله می کنند.

"ماسن" در عین حال اطمینان داد که سازمان های امنیتی آلمان همه اقدامات لازم برای جلوگیری از این گونه حملات را انجام می دهند.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۵۲۷۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.