۰

اسکوچیچ برنج زیاد می خورد که زمین را مناسب کشت برنج دیده است

تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۶
علی طرفی درباره اظهارنظر اسکوچیچ پس از بازی فولاد مقابل راه آهن؛که زمین ورزشگاه غدیر را برای کشت برنج مناسب دانسته بود به کاپ اظهار داشت: به نظر می رسد اسکوچیچ علاقه زیادی به برنج دارد و معمولا زیاد برنج می خورد که درباره زمین بازی چنین اظهار نظر می کند. من برای ایشان واقعا متاسفم که در این شرایط به جای اینکه به فکر تیم و نتایج فولاد که باید به جایگاه اصلی اش برسد باشد وارد مسائل حاشیه ای شده و به چمن زمین بازی گیر دهد و برای توجیه نتیجه بازی با راه آهن به زمین بازی گیر بدهد.

وی افزود: اگر اسکوچیچ چمن سال قبل را که در آن شرایط تحویل گرفتیم می دید چه می گفت. مسوولان یک سال برای این زمین زحمت کشیدند. شخص مدیرکل اداره ورزش خوزستان یک روز قبل از بازی از زمین بازدید کرد و هیچ مورد خاصی هم وجود نداشت که ایرادی از آن بگیرد.واقعا متاسفم که سرمربی فولاد چنین اظهارنظری کرده است.

طرفی درباره اینکه رییس هیات فوتبال خوزستان گفته است که اطراف اسکوچیچ پر از دلال است بیان داشت:متاسفانه اطراف فولاد خیلی شلوغ است و این جالب نیست.من امیدوارم مشکلات فنی فولاد حل شود.متاسفانه اسکوچیچ با بازیکنان بومی برخورد خوبی نداشت و برای مثال حسن بن سعید،وقتی به تمرین فولاد رفت او را از خط حمله به دفاع برد تا او را خراب کند.
مرجع : کاپ
کد مطلب : ۵۲۸۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.