۰

اکران محمد رسول الله (ص) منتظر پاسخ مجیدی

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۸
حجت الله ایوبی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: قبل از جمع بندی مذاکرات هسته ای به دلیل تحریم ها، فضایی منفی در جهان بر سینمای ایران حاکم و درهای سینمای جهان به روی سینمای ایران بسته بود و تنها خلاقیت های فردی می‌توانست سینمای ایران را در جهان مطرح کند و ما برای حضور در عرصه بین الملی با چالش هایی رو به رو بودیم.

وی افزود: در حال حاضر درهای دنیا به روی ما باز شده است و راحت تر می توانیم در عرصه های جهانی حضور پیدا کنیم، هم دنیا به سینمای ایران و هم سینمای ایران به حضور در عرصه بین المللی نیاز دارد و طبیعی است که روابط ما در سطح بین الملی گسترش یابد.

رئیس سازمان سینمایی درباره حواشی این روزهای فیلم سینمایی «رستاخیز» گفت: به هر حال این فیلم اثری هنری است و صاحبان این اثر روی آن مالکیت مادی و معنوی دارند و ما نمی توانیم عوامل آن را به تغییراتی که دلشان نمی خواهد مجبور کنیم و فعلا اکران فیلم به تعویق افتاده است و منتظر اقدام عوامل آن هستیم.

ایوبی در خصوص نامه روابط عمومی رستاخیز و شکایت عوامل این فیلم از سازمان سینمایی افزود: عوامل رستاخیز در همان روز اول نامه تعویق اکران فیلم را دریافت کردند و من مرتب با آقای درویش در تماس هستم، وی از کارگردانان خوب کشور است و رستاخیز هم پروژه عظیمی است، امیدوارم زودتر مشکلات فیلم حل شود تا کارگردان آن نیز آسیبی نبیند.

رئیس سازمان سینمایی همچنین درباره فیلم «محمد رسول الله» گفت: برای تصمیم گیری درباره اکران این فیلم منتظر اعلام نظر تهیه کننده و کارگردان آن هستیم.

رئیس سازمان سینمایی درباره صحبت هایی که در زمینه انتقال جشنواره فیلم کودک به جایی غیر از اصفهان شده بود گفت: شهردار و دیگر مسئولان اصفهان علاقه مند هستند این جشنواره در شهرشان برگزار شود؛ من هم برای دیدن امکانات این شهر و بررسی آن به اصفهان رفتم و تا هفته دیگر تکلیف این موضوع مشخص می شود.

ایوبی درباره تغییر زمان این جشنواره افزود: با توجه به تغییر شهردار و آماده نبودن امکانات اصفهان برای مهر ممکن است این جشنواره به زمانی دیگر موکول شود و نتیجه این موضوع تا پایان هفته معلوم می شود.
کد مطلب : ۵۲۹۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.