۰

پروفایلی که در آن عکس‌های عروسی مردم پخش می‌شد!

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۶
سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: کارشناسان تیم رصد این پلیس، پروفایلی را در شبکه اجتماعی موبایلی با بیش از چهار هزار نفر عضو شناسایی کردند که گرداننده آن، به انتشار تصاویر عروسی زوج های جوان اقدام می کرد.

وی افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، مدیر پروفایل شبکه اجتماعی موبایلی که مردی ۴۰ ساله مدیر آتلیه عکاسی و اهل و ساکن رشت بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

سرهنگ محمدخانی خاطر نشان کرد: متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود و اینکه از دو سال پیش با انگیزه کسب منفعت مالی در پوشش شبکه اجتماعی موبایلی اقدام به انتشار تصاویر عروسی زوج های جوان می کرد، اعتراف و برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان از هموطنان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir یا ایمیل Gfata@police.ir گزارش دهند.

بنا به اعلام پلیس فتای گیلان؛ پرونده های ورودی این پلیس در سه ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۵ درصد کاهش داشته است.

طبق گفته سرهنگ محمدخانی؛ در مدت زمان ذکر شده؛ پرونده های مربوط به برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب های بانکی، مزاحمت اینترنتی، سرقت و کلاهبرداری مرتبط با رایانه بیشترین سهم پرونده های حوزه فتا را تشکیل داده اند.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۵۳۳۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.