۰

خبرنگاران مرزبانان منافع مردم هستند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۴
خبرنگاران مرزبانان منافع مردم هستند
سید محمد حسینی ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان زنجان با اشاره به اینکه حوزه رسانه حوزه تحقیق و تدبر است، تاکید کرد: تکریم از اصحاب رسانه تکریم از کمالات است.

وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران در خط مقدم جبهه دفاع از انقلاب و آرمان‌ها بوده و مرزداران سیاسی و ملی و منافع مردم مطرح هستند.

حسینی افزود: در منافع اصلی کشور جای تردیدی وجود ندارد و درست است در برخی از جریان های سیاسی اختلاف سلیقه وجود دارد ولی همه در اقتدار نظام جمهوری اسلامی هم سلیقه هستند و با هم هستند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی جرات و جسارت را یکی از لازمه های حرفه خبرنگاری عنوان کرد و گفت: افرادی که می‌خواهند نقد منصفانه انجام دهند نمی‌توانند فرد ترسو و محافظه کار باشند و خبرنگاران برای توسعه کشور باید حتماً نقد کرده و مدیران و مسئولان از این نقد استقبال کنند.

حسینی تصریح کرد: حرفه خبرنگاری یک شغل مقدس است که با ایمان و عقل گره خورده و خبرنگارانی که به این عرصه وارد شده‌اند به دنبال دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: زنجان دیار شخصیت های بسیاری از بزرگان فرهنگی و هنری است و این بزرگان کارهای بزرگی در خصوص ارتقاء جایگاه فرهنگ استان زنجان انجام دادند.

حسینی گفت: استان زنجان جوانان برومندی دارد که می توانند در هر حوزه ای نقش آفرینی کنند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت غول های رسانه ای قدرت های غربی و شرقی ادامه داد: این رسانه‌ها با تشکیل اتاق فکر مسائل مهم جهان را دنبال می‌کنند و به آنها جهت می دهند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: رسانه‌ها به عنوان قدرت در سطح حاکمیت‌ها مطرح هستند و می‌توان با بهره گیری از این ظرفیت قدرت نظام جمهوری اسلامی را به کشورهای منطقه منتقل کرد.

حسینی با بیان اینکه غول های رسانه ای غربی همواره کوشیده اند در راستای تحقق اهداف دولت های استعماری قدم بردارند افزود: رسانه‌ها نقش تعیین کننده ای در تحولات در جهان دارند و در این راستا استکبار می‌خواهد ناله مظلومان را در زیر سایه غول های رسانه ای مخفی کند و کسی در جریان کشتارهای مردم فلسطین، بحرین و یمن و عراق قرار نگیرند.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه به به بحث برجام هسته ای اشاره کرد و گفت: در بحث هسته‌ای با ۶ قدرت بزرگ دنیا روبه‌رو هستیم و توانستیم حرف غنی‌سازی خودمان را تثبیت کنیم و دستیابی به این دستاورد مهم مرهون خون شهیدان هسته ای است.

حسینی اظهار داشت: امروز موفقیت در بحث هسته ای به خاطر شهادت افرادی همچون شهید شهریاری‌ها و احمد روشنی‌ها بوده است و این دستاوردها برای نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است.

وزیر دولت دهم گفت: هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری و اعلام خطوط قرمز پشتوانه تیم مذاکره کننده بود و دستیابی به دستاوردهای مهم انقلاب در راستای مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری است.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۵۳۴۴۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.