۰

سقوط آزاد ذخیره بنزین ۷۰۰ تومانی

تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۷
سقوط آزاد ذخیره بنزین ۷۰۰ تومانی
در زمان اجرای طرح آزادسازی قیمت بنزین و عرضه این فرآورده نفتی با قیمت یکهزار تومان، بیش از دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین با قیمت ۷۰۰ تومانی در کارت‌های هوشمند سوخت ذخیره سازی شده بود.

بر این اساس با گذشت حدود دو ماه از اجرای این طرح هم اکنون ذخایر بنزین ۷۰۰ تومانی کارت‌ها با کاهشی حدود ۱.۱ میلیارد لیتری به مرز یک میلیارد لیتر رسیده است.

سیدناصر سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی امروز گفت: عرضه تک نرخی بنزین از خرداد ماه امسال و تعیین فرصت استفاده از بنزین ٧٠٠ تومانی باقیمانده در کارت‌های سوخت تا پایان تابستان، به طور میانگین تاکنون در هر ماه ٤٠٠ میلیون لیتر بنزین ٧٠٠ تومانی مصرف شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه پیش بینی می شود تا پایان شهریور ماه، ٦٠٠ میلیون لیتر دیگر از یک میلیارد لیتر بنزین ٧٠٠ تومانی باقیمانده در کارت‌های سوخت مصرف شود، درباره احتمال ثبات قیمت سی. ان. جی به نرخ کنونی ٥٠٠ تومان توضیح داد: مصوبه عرضه این سوخت پاک با نرخ یاد شده تا پایان تابستان امسال معتبر خواهد بود و تاکنون نیز هیچ مصوبه دیگری در این زمینه ابلاغ نشده است.

به گفته مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، کاهش ١٠٠ تومانی قیمت سی. ان. جی از ابتدای تیر ماه و تداوم آن تا پایان تابستان امسال، استقبال از مصرف این سوخت پاک را بیشتر کرده است.

سجادی با اعلام اینکه استقبال مردم از وضع موجود در خصوص سی. ان. جی، می تواند زمینه ای برای پیشنهاد تداوم عرضه سی ان جی با نرخ کنونی باشد، تاکید کرد: این سوخت پاک هم اکنون با یک سوم قیمت بنزین عرضه می شود و مردم نیز در استفاده از آن استقبال خوبی نشان داده اند.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۵۳۶۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.