۰

وزیر عذر دایی را خواست

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۱
عابدینی در جدیدترین مطلبی که در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد با اشاره به ثبات روی نیمکت پرسپولیس در زمان مدیریتش در این باشگاه اشاره کرده و از احتمال برکناری برانکو ایوانکوویچ پرده برداشت.

عابدینی در این خصوص با انتشار تصویری از استانکو، سرمربی سال های دور پرسپولیس نوشت: «درود به یاران صمیمى. یاد استانکو بخیر. تمام شاگردانش از او به نیکى وبزرگى یاد می کنند.»

وی در ادامه با مقایسه شرایط کنونی پرسپولیس و اولین فصل حضور استانکو اعلام کرد: «در زمان ایشان نیز تیم ما شکست هاى سنگینى رو به خصوص در اول فصل تحمل کرد، اما در دستور کار باشگاه حفظ ایشان امرى ضرورى بود.»



عابدینی ادامه داد: «متاسفم که می گویم وقتى شخص اول ورزش به مدیر عامل دستور برکنارى على دایى را به هر قیمتى صادر می کند و حتى براى این کار دستور هزینه کردن مبالغ هنگفتى را ابلاغ می کند (به قول سیاسى و شهادت سردار). بعید نیست فردا برانکو و پس فردا دیگرى عوض نشود.»



مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خاتمه عنوان کرد: «باز هم درخواست من از شما حفاظت از تیم وحمایت از آن باید اولویت ویژه داشته باشد. انشاءالله بنده و دیگر دوستان نیز بیکار نخواهیم نشست و براى اعتلاى تیم خود تلاش می کنیم چه وزیر و اطرافیانش دوست داشته باشند یا نداشته باشند.»
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۵۳۸۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.