۰

کسانی که مخالف مذاکرات هسته ای هستند

تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۷
زمان زیادی از جمع بندی مذاکرات هسته ایران و پنج به علاوه یک گذشته اما خبرهای آن هنوز در فضای مجازی و بخصوص توئیتر بر سر زبان ها می چرخد.
از لحظه به اوج رسیدن تب داغ مذاکرات ،مخالفان و موافقان زیادی در روند جمع بندی نهایی وجود داشت که با گذشت زمان به تعداد موافقان در آمریکا و سرار دنیا اضافه می شود.
چندی پیش حدود 100 سفیر سایق و فعلی آمریکایی موافقت و حمایت خود را از نتیجه مذاکرات ایران و گروه پنج به علاوه یک اعلام کردند.و حدود 60 کارشناس امنیت در زمینه انرزی هسته ای نیز به آنها پیوستند.
 
کسانی که مخالف مذاکرات هسته ای هستند+اینفوگرافی
 
 
اما در اینفوگرافی سایتی به اسم"60 روز تا توقف جنگ" با یک بررسی جالب به موضوعی پرداخته است که نشان می دهد معمار جنگ عراق یعنی جان بولتون و قاچاقچی اسلحه بیل کریستول با تمسخر به عنوان مخالفان مذاکرات معرفی شده اند. 
 
کسانی که مخالف مذاکرات هسته ای هستند+اینفوگرافی
در این آمار نشان همچنین دیده می شود هفتاد و پنج درصد دموکرات ها و پنجاه و چهار درصد از شهروندان آمریکایی موافق مذاکرات هسته ای هستند.
در قسمتی دیگر از اینفوگرافی مشاهده می کنید که حدود هفتصد هزار نفر برای توافق امضا جمع کرده اند و بیشتر از صد هزار تماس در حمایت از مذاکرات گرفته شده است.
 
کسانی که مخالف مذاکرات هسته ای هستند+اینفوگرافی
 
 
کسانی که مخالف مذاکرات هسته ای هستند+اینفوگرافی
 
این نتایج نشان می دهد برخی اعضای کنگره و سناتورهای جمهوری خواه مخالف مذاکرات هسته ای با ایجاد سایت و کمپین های مختلف تا کنون راه به جایی نبرده اند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۵۴۵۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.