۰

مجوز خودروی لوکس جانبازان و ایثارگران لغو شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴
مجوز خودروی لوکس جانبازان و ایثارگران لغو شد
سیدعباس حسینی در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه شرایط و ضوابط واردات خودروهای لوکس تغییری نسبت به گذشته نداشته است، گفت: اجازه واردات خودروهای لوکس از سوی ایثارگران و جانبازان لغو شده است و این افراد می‌توانند با رعایت شرایط و ضوابط واردات خودرو از سوی ایثارگران، اقدام به واردات خودرو کنند.

مدیرکل دفتر مقررات واردات و صادرات وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: براساس مصوبه دولتۀ ورود خودروهای زیر ۲۵۰۰ سی‌سی به کشور مجاز است و بر همین اساس، ایثارگران و جانبازان هم می‌توانند در چارچوب ضوابط و مقررات، خودروهای کمتر از ۲۵۰۰ سی‌سی را وارد کشور کنند و اجازه واردات خودروهای لوکس به آنها داده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: هنوز دولت تغییری در فهرست کالاهای لوکس ایجاد نکرده و فهرست قبلی کالاهای لوکس همچنان پابرجا است، این در حالی است که دولت اجازه واردات برخی این کالاها را با پرداخت دو برابر تعرفه و با ارز متقاضی، آزاد اعلام کرده است و بنابراین شرایط و ضوابط باید از سوی واردکنندگان رعایت شود اما برخی از این کالاهای لوکس، وارداتشان به کشور کاملا ممنوع است و بر این اساس، واردات خودروهای لوکس هم همچنان ممنوع است.
کد مطلب : ۵۴۵۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.