۰

افشارزاده:عابدینی می آید و توضیح می دهد که من چه زمانی به تاج زنگ زدم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۵
بهرام افشارزاده در خصوص اینکه مطالبات کارمندان باشگاه به کجا رسید اظهار داشت: قرار است تا ساعتی دیگر حقوق یک ماه کارمندان به حساب آنها واریز شود. باز هم از آنها عذر می خواهیم که در پرداخت آن تاخیر داشتیم.

وی در خصوص شکایت خود از عابدینی ادامه داد: ایشان با صحبت هایش قصد به هم زدن آرامش استقلال را دارد که من این اجازه را به هیچ نفری نمی دهم که بخواهد این کار را انجام دهد. ایشان می آید و توضیح می دهد که من چه زمانی با تاج تماس گرفتم و خواستم او را برکنار کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه امروز با ناراحتی در باشگاه حضور یافت گفت: من بابت خیلی از مسائل تحت فشار هستم. این روزها مشکلات مالی تمرکز را از ما گرفته است و باید آن را برطرف کنم. همچنین در خصوص اینکه کارهای باشگاه باید مطابق روال پیش رود باید هماهنگی های لازم صورت بگیرد. از معاونین خود تشکر می کنم که هماهنگی های لازم را در این خصوص انجام دادند.

افشارزاده درباره اینکه سجاد شهباززاده به دلیل عدم پرداخت مطالباتش ناراحت است، گفت: ایشان حق دارد. او فصل گذشته برای ما خیلی زحمت کشید و باید مطالباتش را پرداخت کنیم و در اسرع وقت این کار را انجام خواهیم داد.من عصر امروز با او صحبت کردم و قول دادم در کمترین زمان ممکن مشکلش را حل کنیم.
مرجع : کاپ
کد مطلب : ۵۵۴۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.