۰

رژیم صهیونیستی از بازگشایی سفارت لندن در تهران ناراضی است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۴
رژیم صهیونیستی از بازگشایی سفارت لندن در تهران ناراضی است
حامد قادر مرزی در گفتگو با برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت وگو با اشاره به باز گشایی سفارت لندن در تهران و روابط دو کشور ایران و انگلیس گفت: در طی سال های گذشته کشور انگلیس روابط و سیاست مناسبی با ایران نداشته است ولی در جریان مذاکرات اخیر مقامات این کشور، با مسئولان کشورمان آنها بارها بر تمایلشان برای بازگشایی سفارتشان در تهران تاکید کرده اند و سال گذشته نیز که «جک استراو » به همراه تعدادی دیگری از نمایندگان پارلمان انگلیس به تهران آمده بود بارها و در دیدارهای مختلف به این موضوع تاکید کرد.

این نماینده مجلس با بیان این که انگلستان جزء کشورهای صنعتی دنیا است و اقتصاد ایران نیز در حال رشد است افزود: انگلستان تجربه های خوبی در عرصه ی صنعت دارد و ما می توانیم در جریان تعاملات اقتصادی از این تجربیات استفاده کنیم.

نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس، با بیان این که اگر ازسوی مقامات و سفارت انگلیس در تهران رفتاری خلاف منافع جمهوری اسلامی سر زده شود ما نیز رفتاری متناسب با این عملکرد ها خواهیم داشت، تاکید کرد: روابط ما با این کشور همواره مبتنی بر صلح بوده و ازسوی طرف مقابل شاهد رفتارهای نادرست و خصمانه ای بوده ایم.

وی با اشاره به اهمیت رشد تعاملات بین المللی ایران با سایر کشورها، تصریح کرد: اگر ما در حاشیه قرار بگیریم و روابط مان با دنیا محدود باشد این موضوع به نفع رژیم صهیونیستی خواهد بود چرا که این رژیم از گسترش روابط ایران با کشورهای مختلف از جمله انگلستان ناراضی است به طوری که حتی مقامات انگلستان را تحت فشار قرار دادند که سفارت خود در ایران را باز نکنند.

این نماینده ی مجلس تاکید کرد: یکی از اهداف انگلستان برای بازگشایی سفارت خود در تهران گسترش تعاملات اقتصادی با ایران است.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۵۵۵۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.