۰

آیت‌الله جنتی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۶
آیت‌الله جنتی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شد
حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نشست خبری که صبح امروز (سه‌شنبه) در حاشیه جلسه علنی مجلس برگزار شد، با اشاره به روند بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، اظهار داشت: پس از ابلاغ رئیس مجلس شورای اسلامی در حال حاضر مقدمات اجرایی شدن آن فراهم شده است، البته وزیر کشور نیز از ابلاغ این موضوع خبر داده بود.

وی افزود: قرار شده بود که ریاست ستاد به‌عهده یکی از ائمه جمعه باشد که از سوی شورای نماز جمعه آیت‌الله جنتی برای عهده‌داری این مسئولیت معرفی شدند.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز دو نفر از نمایندگان را به‌عنوان ناظر در این ستاد انتخاب و معرفی خواهد کرد که کمیسیون شش نفر را پیشنهاد داده است تا از این تعداد دو نفر انتخاب شوند.

حجت الاسلام آقاتهرانی خاطرنشان کرد: این طرح از مدت‌ها پیش مطرح شده بود و رفت و آمدهای زیادی به شورای نگهبان داشت و پس از اعلام ایرادات آن کمیسیون مشترکی متشکل از دو کمیسیون فرهنگی و قضایی مجلس تشکیل شد تا به بررسی ابعاد این موضوع از دو جنبه حقوقی و فرهنگی بپردازد.

وی به اتمام بررسی‌ها و روند اجرایی این ستاد اشاره کرد و گفت: اگر در این زمینه دولت ایراداتی داشته باشد می‌تواند آن‌ها را به مجلس ارائه کند و ما در مجلس آمادگی داریم که این ایرادات را بررسی کنیم.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: دولت و مسئولین هم باید حمایت‌های لازم را در این زمینه داشته باشند، طرحی که اکنون نهایی شده دارای ۲۴ ماده و ۱۹ تبصره است که امیدواریم با حمایت‌های مسئولین و دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانیم در اجرا موفق شویم.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۵۵۶۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.