۰

جایگزین شجریان هنوز مشخص نیست

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۹
جایگزین شجریان هنوز مشخص نیست
علی ترابی مدیر انجمن موسیقی و دبیر اجرایی جشنواره موسیقی جوان در خصوص هیات داوری بخش آواز که بنا بود محمدرضا شجریان در آن حضور داشته باشد، به خبرنگار موسیقی فارس گفت: با توجه به شرایط آقای شجریان احتمال این که ایشان فردا در هیات داوری بخش آواز حضور داشته باشند، ضعیف است.

وی افزود: در هیات داوران ما مبنی بر این نیست که حتما تعداد اعضا فرد باشد. داوران هر بخشی نمره می‌دهند و ما معدل نمره‌ها را برای ارزیابی محاسبه می‌کنیم. بر همین اساس ممکن است در یک بخش ۳ یا ۴ نفر داور حضور داشته باشند.

مدیر انجمن موسیقی درباره جایگزین احتمالی شجریان در هیات داروان بخش آواز نیز گفت: احتمال این که یک استاد دیگر در این بخش به ما اضافه شود، وجود دارد. در حال حاضر مشغول مذاکره و رایزنی با یکی از اساتیدی که در مرحله اول حضور داشت، هستیم.

بر اساس این گزارش،‌ محمدرضا شجریان پنج‌شنبه ۵ شهریور ماه به دلیل عارضه ریوی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است. این خواننده موسیقی سنتی که به تازگی به ایران بازگشته است، قرار بود تا به عنوان داور در نهمین جشنواره موسیقی جوان و در بخش آواز ایرانی حضور داشته باشد.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۵۶۲۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.