۰

نسرین مقانلو از فردا مجری تلویزیون می شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۵
فصل سوم «دست پخت‌های خودمانی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فریدالدین نیکجو کاری از گروه خانواده و فرهنگ است که در ۲۶ قسمت تولید می‌شود.

نیکجو گفت: «دست پخت‌های خودمانی» هر بار در یک برنامه ۳۵ دقیقه‌ای دو گروه از بازیگرهای خانم، فوتبالیست‌ها و خواننده‌های کشور را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا با کمک دستیارانی که از آشپزهای زبر دست هم هستند، مهارت‌های آشپزیشان را به رخ هم بکشند.

وی افزود: سری جدید «دست پخت‌های خودمانی» با تغییراتی همراه است، این برنامه از مخاطبانش غافل نشده و در فصل جدید تکلیف برنده‌های هر قسمت با مشارکت مستقیم بینندگان مشخص می‌شود، به این ترتیب که در پایان هر برنامه پس از اظهار نظر کارشناسان و متخصص تغذیه به مردم فرصت داده می‌شود تا با ارسال پیامک به فرد مورد نظر خود رای بدهند.

این تهیه‌کننده گفت: تجربه برگزاری مسابقات حذفی در سری گذشته به ما نشان داد که مردم از تکرار خسته می‌شوند، بنا بر این در سری جدید به همه چهره‌ها تنها یک بار فرصت شرکت در مسابقه داده می‌شود و پس از آن سه برنده نهایی همراه با برنده نهایی فصل قبل با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گفته نیکجو این مسابقه آشپزی یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۴۵ روی آنتن شبکه دو می‌رود و می‌کوشد خانواده‌های ایرانی را در فضایی شاد و جذاب گردهم بیاورد.
کد مطلب : ۵۶۵۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.