۰

ورود سامانه بارشی

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۲
احد وظیفه افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار خواهیم داشت که پیامد آن افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود. روز جمعه نیز در سواحل دریای خزر و استان اردبیل افزایش دما و در برخی نقاط وزش باد جنوبی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در بعد از ظهر روز شنبه در شمال غرب کشور افزایش ابر و در ارتفاعات بارش خفیف و پراکنده دور از انتظار نیست.

وظیفه ادامه داد: در روز پنج شنبه ۲۲ آبان ماه هوای شهر تهران کمی ابری و در پاره‌ای از نقاط غبار صبحگاهی پیش بینی شده است. پیشینه دمای شهر تهران در این روز ۱۳ درجه سانتیگراد و کمینه آن شش درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

همچنین هوای شهر تهران روز جمعه کمی ابری تا نیمه ابری در پاره‌ای نقاط همراه با غبار محلی پیش بینی شده است. پیشینه هوا در این روز ۱۴ درجه و کمینه آن هفت درجه سانتیگراد است.

وی تصریح کرد: هوای شهر تهران در روز شنبه نیز کمی ابری در پاره‌ای نقاط همراه با غبار صبحگاهی پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز ۱۶ درجه سانتیگراد و کمترین آن به هشت درجه سانتیگراد می‌رسد.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۵۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.