۰

تغییر ترکیب تیم ملی مقابل هند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۱
تغییر ترکیب تیم ملی مقابل هند
کارلوس کی‌روش درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با هندوستان اظهار کرد: همه چیز در تیم ملی عالی است. متاسفانه فقط یک مصدومیت داریم و به جز آن بقیه خوب هستند. ووریا غفوری برای این بازی مصدوم شده و ریکاوری لازم را برای بازی فردا را نداشته است.

وی درباره احتمال تغییردر ترکیب تیم ملی برای بازی با هندوستان، تاکید کرد: احتمالا دو یا سه تغییر نسبت به بازی گوام در ترکیب اصلی خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره جوانگرایی در تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: مهمترین مطلب این است که در تیم ملی تعادل بین بازیکنان جوان و باتجربه داشته باشیم. البته مهم این است که فردا در بازی با هندوستان پیروز شویم.

کی‌روش که از طریق ارتباط تصویری با برنامه نود گفتگو می‌کرد درباره پیش بینی‌اش از نتیجه بازی، گفت: اطمینان دارم فردا نتیجه مناسب را می گیریم. انگیزه و شور و حال لازم را داریم و امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم تا دل همه مردم ایران شاد شود.

وی درباره وضعیت آب و هوای هندوستان تصریح کرد: امروز هوا بارانی بود. اگر فردا هم همینطور باشد، سرعت بازی بیشتر خواهد بود و این موضوع به ما کمک می‌کند. امیدوارم فقط هوا طوفانی نباشد!

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه شکایتی از وضعیت زمین چمن ورزشگاه محل مسابقه ندارد، درباره ترکیب تیم ملی گفت: من صحبت دیگری ندارم. می خواهم بازیکنانم در آرامش باشند ولی همینقدر بگویم که فردا به خاطر برد خوبی که مقابل گوام به دست آوردیم، چند تغییر در ترکیب اصلی خواهیم داشت و مطمئنم بازیکنان می توانند بازی خوبی انجام بدهند.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۵۷۲۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.