مازندران مقصد بعدی سفر کاروان تدبیر و امید

ایرنا , 17 شهريور 1394 ساعت 19:13

استاندار مازندران در نشست مشترک اعضای ستاد سفرهای استانی رییس جمهوری و مسوولین استان مازندران گفت: مازندران برای سفر رییس جمهوری آماده است.


به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ربیع فلاح در این نشست گفت: انشاالله همانطور که مردم مازندران در خرداد ۹۲ با حضور پرشور خود در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری حماسه پرشکوه و ماندگار را به یادگار گذاشتند بی شک در این سفر نیز استقبال باشکوهی را رقم خواهند زد .

ربیع فلاح تاکید کرد: مردم مازندران در همه عرصه ها پیشگام و پیشتاز بوده و در سفر رییس جمهوری نیز صحنه هایی از ارادت و علاقه به دولت خدمتگزار تدبیر و امید را خلق خواهند کرد.

در این جلسه محمد رضا صالحی مشاور و مدیرکل پیگیری معاونت اجرایی رییس جمهوری نیز مردم مازندران را مردمی با محبت و فهیم خواند و گفت: امیدوارم با انجام این سفر و توسعه سرمایه گذاری در روند توسعه همه جانبه مازندران گامهای موثری برداشته شود.

وی تاکید کرد: در این سفر باید از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای معرفی ظرفیت ها و قابلیت های مازندران برای مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری استفاده شود.

صالحی افزود: یکی از اقدامات خوب در سفر رییس جمهوری دریافت درخواست ها و مطالبات مردم از طریق سیستم سامد و شماره ۱۱۱ است و انتظار داریم در این زمینه اطلاع رسانی خوبی صورت گیرد .

همچنین عزیز صادقی مدیر کل امور اجرایی و دبیرخانه ستاد سفرهای استانی رییس جمهوری به عناوین برنامه ها اشاره کرد و گفت: باید زمینه حضور گسترده مردم در برنامه ها از جمله دیدار عمومی با مردم استان فراهم گردد.

وی افزود: همزمان با سفر رییس جمهوری ، وزرا و معاونین رییس جمهوری نیز در شهرستان های مازندران حضور خواهند یافت .


کد مطلب: 57262

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/57262/مازندران-مقصد-بعدی-سفر-کاروان-تدبیر-امید

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir