۰

عمده جامعه رسانه‌ای کشور با مشکل معیشتی مواجهند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۵
حجت الاسلام و المسلمین ذکریا نیکویی ظهر امروز در حاشیه افتتاحیه طرح ولایت با اشاره به اهمیت افزایش حمایت از رسانه های خبری فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی کشور گفت: امروزه بیش از ۱۰۰ هزار پایگاه خبری و اطلاع رسانی رسمی و غیر رسمی در کشور فعالیت می کنند اما از این بین تنها رسانه های محدودی هستند که به مدد بصیرت اصحاب رسانه ای خود در عرصه تقویت عرصه اقتصاد مقاومتی اقدام به تولید و نشر اخبار و اطلاعات می‌کنند.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه افزود: مطمئنا باید تفاوتی بین رسانه‌هایی که خودجوشانه و دلسوزانه در راستای حفظ منافع ملی تلاش می کنند با رسانه هایی که صرفا به دنبال گروه گرایی و افزایش نظام قطبی در جامعه هستند وجود داشته باشد لذا لازم دیدم تا از حداقل امکانات موجود در راستای تشویق و ترغیب خبرنگاران جوان و انقلابی فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی بهره ببریم.

وی تاکید کرد: متاسفانه مشکلات معیشتی از مشکلات عمده جامعه رسانه ای کشور است و طبعا جوانان انقلابی و دلسوزی که وارد این عرصه می شوند با درک تمام مشکلات پیشروی، رسالت خبر رسانی را برای خود بر می گزینند لذا توجه و حمایت از این قشر یک اولویت مهم برای بسیج رسانه و دلسوزان عرصه اطلاع رسانی کشور است.

نیکویی تصریح کرد: جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی ایران یک واقعیت غیر قابل انکار است و در این مسیر باید جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی در این مسیر بیش از پیش فعال گردد.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه با اشاره به نوع حمایت‌های پیش بینی شده در این طرح گفت: با توجه به اهمیت انجام حمایت‌های اقتصادی از فعالین رسانه‌ای خادم در عرصه اطلاع رسانی کشور بخش عمده ای از حمایت‌ها در قالب وام‌های قرض الحسنه به خبرنگاران پرداخت خواهد شد.

نیکویی ادامه داد: در این طرح که با همکاری مرکز تحقیقات و مطالعات سازمان بسیج رسانه در حال اجرا است، خبرنگاران و فعالین رسانه ای با ارائه محتواهای تولید شده خود در عرصه تبیین و ترویج مفاهیم و اخبار حوزه اقتصاد مقاومتی می توانند از تسهیلات و بسته های حمایتی سازمان بسیج رسانه بهره مند گردند.

در پایان معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه با اشاره به برگزاری نخستین دوره طرح ولایت اصحاب رسانه افزود: فعالین رسانه ای حامی انقلاب اسلامی در سخت‌ترین شرایط فرهنگی و اقتصادی فکر و قلم خود را در راه دفع جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب به کار گرفته اند و مطمئنا در آینده نیز شاهد ادامه مجاهدت‌های این عزیزان در عرصه رسان های کشور خواهیم بود.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۵۷۴۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.