۰

تاج: هیچ بازیکنی قرارداد سفید امضا نمی‌کند، کسی هم ۶میلیارد پول نمی‌گیرد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۸
تاج: هیچ بازیکنی قرارداد سفید امضا نمی‌کند، کسی هم ۶میلیارد پول نمی‌گیرد
مهدی تاج در مورد برگزاری انتخابات مجمع سازمان لیگ اظهار داشت: با توجه به اینکه فرصت فعالیت دوساله هیئت رئیسه سازمان لیگ تمام شده است، تصمیم گرفتیم که سریعاً انتخابات مجمع سازمان لیگ را انجام بدهیم. در مجموع جلسه خوبی را پشت سر گذاشتیم و قرار شده که با خودم سه نفر به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بروند.

برخی افراد مریض هستند و شایعه درست می‌کنند
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران ادامه داد: ما می‌خواهیم دست رئیس آینده فدراسیون فوتبال برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ باز باشد، به همین خاطر قرار شد که این هیئت رئیسه برای هفت ماه فعالیت کند تا رئیس آینده فدراسیون فوتبال دچار مشکل نشود. فقط باید به این نکته اشاره کنم که هم اعضای فدراسیون و هم خودم از اعضای جدید هیئت رئیسه سازمان لیگ راضی هستیم، اما برخی افراد مریض هستند و شایعه درست می‌کنند که ما از این انتخابات رضایت نداریم.

وی در خصوص تیم‌های بدهکار لیگ یک هم خاطرنشان کرد: باید با این مسئله به‌صورت ریشه‌ای برخورد شود و در این بین هم نقش کمیته انضباطی بسیار پررنگ است. پیش از آغاز لیگ کمیته انضباطی در دو نامه نام تیم‌های بدهکار را به ما اعلام کرد و گفت که این تیم‌ها حق بازی کردن ندارند، اما بعداً به‌صورت جداگانه به ما اعلام شد که این تیم‌ها بدهی‌های خود را پرداخت کرده‌اند و می‌توانند به میدان بروند.

مشخص شد هیچ بازیکنی قرارداد سفید امضا نمی‌کند، کسی هم 6میلیارد پول نمی‌گیرد
تاج درباره حواشی بعد از منتشر شدن فهرست قراردادهای بازیکنان و مربیان لیگ برتری گفت: منتشر شدن این فهرست چند خوبی داشت که مثلاً معلوم شد که هیچ بازیکنی قرارداد سفید امضا نمی‌کند یا بازیکنی پنج شش میلیارد پول نمی‌گیرد. در ضمن مشخص شد پول‌هایی که در فوتبال ایران پرداخت می‌شود، خیلی بزرگ نیست.

نباید در بخش مالیات به بازیکنان ظلم شود
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران ادامه داد: در طرف دیگر باید بحث مالیات بازیکنان هم مشخص شود و این‌طور هم نباشد که با توجه به قراردادها از بازیکنان مالیات کم شود، بلکه باید با توجه به دریافتی‌هایی که دارند از بازیکنان و مربیان مالیات کم شود، به‌نوعی نباید در بخش مالیات به بازیکنان ظلم شود.

رئیس سازمان لیگ در خصوص انتقادهای مقداد نجف‌نژاد مبنی بر اینکه رقم‌های اعلام شده از طرف سازمان لیگ واقعی نیست، گفت: من با نجف‌نژاد صحبت کردم و اتفاقاً نظرش روی کار ما مثبت بود، اما اینکه رقم قراردادها واقعی باشد یا نباشد به‌عهده باشگاه‌هاست نه ما.

دادکان دلسوز و از جنس فوتبال است
تاج در واکنش به صحبت‌های محمد دادکان مبنی بر اینکه یکی از باشگاه‌های ایرانی با سه بازیکن قرارداد امضا کرده و به آنها پول می‌دهد که وجود خارجی ندارند، گفت: ما به این مسئله هنوز ورود نکرده‌ایم، اما ممکن است این اتفاق رخ داده باشد. دادکان دلسوز فوتبال و از جنس فوتبال است و قطعاً حرف‌های او را پیگیری می‌کنیم.

وی درباره حواشی‌ای که در بازی خیبر خرم‌آباد ــ آلومینیوم هرمزگان رخ داد و منجر به مصدومیت شدید یکی از بازیکنان تیم میهمان شد، عنوان کرد: این مسئله همه را نگران کرده و کمیته انضباطی باید به آن رسیدگی کند. اینکه چطور تماشاگران تیم میزبان در حالی که برنده هم بودند سنگ پرتاب کردند، قابل بررسی است.

رئیس سازمان لیگ درباره اینکه آیا سازمان لیگ نمی‌خواهد در بحث خرید امکانات رادیویی برای داوران اقدام کند، عنوان کرد: این وظیفه فدراسیون است و ما فقط در بحث حقوق داوران ورود می‌کنیم که این مسئله هم با توجه به بودجه محدودی که داریم سخت است، اما فقط برای فغانی به‌خاطر قضاوت در جام جهانی و همچنین جام ملت‌های آسیا سیستم رادیویی تهیه کردیم تا مشکلی نداشته باشد.

تاج درباره اینکه جهانبازی گفته بهتر است از قرارداد 1.5 میلیاردی کمیته داوران با اسپانسر برای داوران سیستم رادیویی خریداری شود، گفت: این هم برای خودش حرف خوبی است، اما ما هیچ پولی برای این کار نگرفته‌ایم. در نهایت هیئت رئیسه باید در این مورد تصمیم‌گیری کند.

مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۵۷۶۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.