۰

آنتن ‌BTS غیر استاندارد در کشور وجود ندارد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۳
داوود زارعیان با اشاره به نصب دکل‌های استاندارد مخابراتی با مالکین و صابحان ملک‌ها مذاکره و مجوز لازم گرفته می‌شود و بنابراین هیچ دکل مخابراتی غیر مجاز نداریم

وی با اشاره به استاندارد بودن آنتن‌های ‌BTS در کشور افزود: دکل‌های غیر استاندارد شبکه آنتن‌ دهی را دچار مختل می‌کند بنابراین هیچ اپراتوری نمی‌تواند از شبکه غیر استاندارد استفاده کند ضمن اینکه این دکل‌ها از نظر تشعشعات، قدرت، سرعت و پوشش با حساس‌ترین دستگاه‌ها اندازه‌گیری می‌شود.

زارعیان در ادامه با اشاره به رعایت فاصله بین دکل‌های مخابراتی و منازل تصریح کرد: براساس استانداردهای اتحادیه جهانی مخابراتی و سازمان بین‌الملی، اگر فاصله نصب دکل‌ها بین ۶ تا ۱۰ متر باشد مشکلی از نظر شبکه و پوشش ندارد و تمام آنتن‌ها این فاصله استاندارد را رعایت می‌کنند.

وی در پایان گفت: اگر فاصله بین آنتن‌ها BTS تا منازل کمتر از اندازه استاندارد ( ۶ تا ۱۰ متر) باشد موجب کاهش سطح پوشش و عدم آنتن‌ دهی می‌شود اما اگر این فاصله بیش‌تر از استاندارد یا بیش‌تر از ۲۰ متر باشد، مشکلی ایجاد نمی‌کند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۵۷۷۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.