۰

سردار سلیمانی نیازی به "1000 سرباز روسیه" ندارد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۱
حجت‌الاسلام و المسلمین "مجتبی ذالنور" مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه درباره جریان‌سازی اخیر شبکه "فاکس نیوز" اظهار داشت: هر تحولی که در منطقه غرب آسیا رخ می‌دهد، جریان‌های هماهنگ و همسو با نظام سلطه ایران را متهم می‌کنند.

وی ادامه داد: روسیه با منافع غرب و آمریکا تضادی راهبردی دارد و یکی از آنها موضوع سوریه است.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه ادامه داد: روسیه برای جلوگیری از یکپارچه شدن آمریکا و غرب تلاش می‌کند و برای دوام "بشار اسد" انگیزه مقاومت دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ذالنور با اشاره به جنگ روانی شبکه "فاکس نیوز" ضد سردار سلیمانی عنوان داشت: این اقدام در راستای سناریوی ایران هراسی صورت می‌گیرد و آنها از این موضوع استفاده ابزاری می‌کنند و القائات خود را مطرح می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه روسیه در حفظ نظام قانونی سوریه و شخص "بشار اسد" انگیزه دارد، عنوان داشت: ما در بحث سوریه با فدراسیون روسیه و جمهوری خلق چین شباهت نظر داریم، اما جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان در سوریه دخالت نظامی ندارد.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به حمایت‌های سیاسی، معنوی و فرهنگی از سوریه عنوان داشت: اگر سردار سلیمانی بخواهد حضور نظامی در سوریه داشته باشد، می‌تواند هزاران نیرو را فراهم کند و نیازی به جمع‌ کردن هزار نظامی فدراسیون روسیه نیست و این یک دروغ بزرگ است.

وی در پایان تاکید کرد: همراهی سردار سلیمانی با روسیه برای اعزام نیروی نظامی به سوریه دروغ بزرگ و کذب محض است.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۵۷۷۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.