۰

کت و شلوار بیشتر دولتمردان وارداتی است

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۱
جواد درودیان نقوسیان در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام این خبر اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا صرفاً در حد حرف است و منجر به آن شده که اکثر کارگا‌ه های صنف ما تعطیل شده‌اند یا ظرفیت تولید خود را به ۳۰ درصد کاهش داده‌اند .

وی تاکید کرد: متاسفانه بخش زیادی از کارگران کارگاه‌های تولید صنف ما و کیف و کفش تعطیل شده‌‎اند و به کار جابه جایی مسافر با موتور و پیک موتوری روی آورده‌اند.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان کشور ادامه داد: در صورتی که مسئولان ارشد دولتی ما در وزارتخانه‌های خود از کت و شلوار و پیراهن‌های داخلی استفاده کنند، مدیران و کارمندان نیز از تولیدات داخلی استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه رکود بر بازار پیراهن دوزان و خیاطان نیز حاکم است گفت: بخش زیادی از بازار مواد اولیه ما ازجمله پارچه وارداتی است. زیرا حمایت لازم از تولید کننده داخلی صورت نمی‌گیرد.

درودیان نقوسیان گفت: متاسفانه بیشتر پیراهن و کت شلواری که دولتمردان ما بر تن دارند، وارداتی است.

وی تصریح کرد: نمونه‌های موفقی در کشور‌های خارجی، از تاکید بر پوشیدن لباس‌های داخلی توسط مسئولان وجود دارد که این مهم به کشور ما هم قابل تعمیم است.
کد مطلب : ۵۷۸۰۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.