۰

قربانی ‌اسیدپاشی اصفهان: برایم دعا کنید

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵
قربانی ‌اسیدپاشی اصفهان: برایم دعا کنید
روزنامه ایران نوشت: سهیلا جورکش پیش از انجام عمل جراحی روی چشمش از مردم ایران التماس دعا دارد. او جزو زنانی است که چند ماه پیش در اصفهان مورد اسیدپاشی قرار گرفت ولی متأسفانه هنوز عوامل این حادثه تلخ شناسایی و دستگیر نشده‌اند.

سهیلا جورکش مدتی است برای ادامه روند درمانی خود در اسپانیا به سر می‌برد. او در گفت‌وگوی کوتاهی با روزنامه «ایران» درباره وضعیت خود گفت: خدا را شکر، دارم به زندگی امیدوار می‌شوم. همان‌طور که وقتی در بیمارستان چمران تهران بستری بودم و با اینکه تمام پزشکان قطع امید کرده بودند، اما توانستم بهتر شوم، حالا هم امیدوارم با لطف خدا بتوانم موفق شوم.

وی افزود: برای من همین کافی است که تا حدی بینایی‌ام را به دست بیاورم که بتوانم زیبایی دنیا را ببینم و شکر‌گزار خداوند باشم و از طرف دیگر دامن‌گیر خانواده‌ام نباشم.

جورکش در روز ۲۴ شهریور مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد. وی در این مورد گفت: انجام این عمل برای این است که من بتوانم بینایی‌ام را به دست بیاورم. از همه التماس دعا دارم تا بتوانم این عمل را با موفقیت پشت‌سر بگذارم. احتمالاً دو ماه بعد هم باید عمل دیگری روی پلکم انجام شود.

او ادامه داد: خیلی دوست دارم هرچه زودتر به ایران برگردم و عزیزانم را ببینم. از آقای دکتر روحانی، هاشمی و فدایی‌فر، سفیر ایران، واقعاً تشکر می‌کنم که شرایط را فراهم کردند تا برای درمان به اسپانیا بیایم اما غربت بسیار مشکل است و اذیتم می‌کند. امیدوارم هرچه زودتر به کشورم برگردم.

این قربانی اسیدپاشی اصفهان گفت: در آخر می‌خواهم بگویم تا شقایق هست زندگی باید کرد و امیدوار هستم که بتوانم اسید را شکست بدهم.
کد مطلب : ۵۷۸۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.